Role Vloggerů v Marketingové Komunikační Strategii

Název práce: Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Autor(ka) práce: Rubele, Enrico
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The subject of analysis of “Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy” is the demonstration on whether it is advantageous for firms to cooperate with video bloggers for the promotion of their products and services. Moreover, the study presents how this alternative marketing communication strategy impacts purchase behaviors of vlogs’ viewers. The design of the document includes an introduction on the terminology needed to understand the topic, a collection of hard data describing vlogging as a marketing trend, a review of the academic works so far published and the results of the primary quantitative research conducted on a sample of vlogs’ viewers. The findings show a great influencing power of vloggers on their followers, thanks to their perceived expertise and impartiality when reviewing consumer goods, especially those sold online.
Klíčová slova: blog; bloggers; vlog; vloggers; youtubers; word-of-mouth; eWOM; opinion leader; online influencer
Název práce: Role Vloggerů v Marketingové Komunikační Strategii
Autor(ka) práce: Rubele, Enrico
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Předmětem práce "Role Vloggerů v Marketingové Komunikační Strategii" je analýza toho, zda je pro firmy výhodné spolupracovat s video blogery na propagaci svých produktů a služeb. Práce se dále zaměřuje na zjištění, jak aplikace strategie alternativní marketingové komunikace ovlivňuje nákupní chování diváků vlogů. Práce obsahuje úvod do terminologie potřebné k pochopení tématu, shrnutí tvrdých dat popisujících vlogging jako marketingový trend, přehled dosud publikovaných akademických prací a výsledky primárního kvantitativního výzkumu provedeného na vzorku diváků vlogů. Zjištění ukazují, že vlogeři mají významný vliv na své diváky, a to díky tomu, že diváci vlogerům přisuzujíc odbornost a nestrannost při přezkumu spotřebního zboží, zejména takového, které se prodává online.
Klíčová slova: blog; bloggers; vlog; vloggers; youtubers; word-of-mouth; eWOM; opinion leader; online influencer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 5. 2017
Datum podání práce: 1. 5. 2018
Datum obhajoby: 7. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62012/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: