Mezinárodní srovnání marketingových aktivit ŠKODA AUTO a.s. na vybraných trzích v rámci marketingové komunikace

Název práce: Mezinárodní srovnání marketingových aktivit ŠKODA AUTO a.s. na vybraných trzích v rámci marketingové komunikace
Autor(ka) práce: Plíhal, Pavel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Menčíková, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Mezinárodní srovnání marketingových aktivit ŠKODA AUTO a.s. na vybraných trzích v rámci marketingové komunikace se zaměřuje na ucelený pohled na marketingové aktivity společnosti na čtyřech vybraných trzích v Evropě, v rámci uvedení modelu SUPERB v roce 2013. Cílem práce je vlastní vytvoření agregovaného modelu, který jednotlivé marketingové kampaně hodnotí v kontextu vícero vlastnoručně definovaných oblastí. Je toho dosaženo využitím analýzy velkoformátových výzkumů a interních dokumentů společnosti, hlavně pomocí metody studování a nestandardizovaného pozorování. Výstupem praktické práce je kromě vytvoření modelu také objevení nových souvislostí hodnocení efektivity. Vlastní agregovaný model, jako takový, je snahou o vyvození obecných závěrů a doporučením společnosti pro další marketingové činnosti.
Klíčová slova: Marketing; Srovnání; ŠKODA; Komunikace; Mezinárodní
Název práce: International comparison of ŠKODA AUTO a.s. marketing activities in specific markets regarding marketing communication
Autor(ka) práce: Plíhal, Pavel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Menčíková, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
International comparison of ŠKODA AUTO a.s. marketing activities in specific markets regarding marketing communication is focused on complex analysis of marketing activities of the brand on four markets in Europe regarding launch the SUPERB model in 2013. The goal of the paper is creating own aggregated model that is evaluating individual activities in context of multiple areas. It is achieved by using analysis of large studies and internal documents of the company, mainly by method of studying and non-standardized observation. The outcome of this practical paper is beside creating the model also finding new correlations in process of evaluating effectiveness of marketing campaigns. The model is supposed to interpret new findings and recommendations to the company for its future activities.
Klíčová slova: Communication; International; Marketing; Comparison; ŠKODA

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2017
Datum podání práce: 2. 5. 2018
Datum obhajoby: 6. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63730/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: