Analýza emocionálních apelů v navržené online reklamě

Název práce: Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Autor(ka) práce: Jiráček, Jindřich
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The content of this bachelor thesis is an analysis of emotional appeals in proposed online advertising. The realization and evaluation of this analysis is also the aim of the work. The subject of the theoretical part is literary research, which tries to summarize the knowledge about advertising, it´s perception, emotions and marketing communication of the universities. The methodical part is based on the description of the methods used for collecting primary data. It clarifies the limitations of research and apprise with the research sample. The practical part is processed in the form of an analysis of the obtained primary data, when the eye tracking outputs are compared and supplemented by respondents' statement. This section also includes discussions and conclusions, that helped to achieve the goal.
Klíčová slova: emotional appeals; emotion; online advertising; neuromarketing; marketing; Faculty of management; eye tracking
Název práce: Analýza emocionálních apelů v navržené online reklamě
Autor(ka) práce: Jiráček, Jindřich
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Obsahem této baklařské práce je analýza emocionálch apelů v navržené online reklamě. Provedení a vyhodnocení této analýzy je taktéž cílem práce. Předmětem teoretické části je literární rešerše, která se snaží shrnout poznatky ohledně reklamy, jejího vnímání, emocí a marketingové komunikace vysokých škol. Metodická část je založena na popisu metod, které byly použity pro sběr primárních dat. Objasňuje limitace výzkumu a seznamuje s výzkumným vzorkem. Praktická část je zpracována formou analýzy získaných primárních dat, kdy jsou eye trackingové výstupy porovnány a doplněny výpověďmi respondentů. Tato část obsahuje i diskuzi a vyvození jednotlivých závěrů, jenž dopomohly k naplnění cíle.
Klíčová slova: marketing; Fakulta managementu; emoce; emocionální apely; neuromarketing; eye tracking; online reklama

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2017
Datum podání práce: 3. 5. 2018
Datum obhajoby: 31. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62957/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: