Analýza komunikačního mixu malé firmy a její finanční situace

Název práce: Analýza komunikačního mixu malé firmy a její finanční situace
Autor(ka) práce: Hnízdová, Marta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Resl, Ivo
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingu společnosti GAPA MB, s.r.o., výrobce a prodejce rohoží a čistících zón. Cílem je provedení analýz, jejich vyhodnocení a doporučení změn. Práce obsahuje 3 části – teoretickou, metodologickou a praktickou. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu marketing, vnitřních a vnějších faktorů prostředí, konkurenčních sil a komunikačního mixu. Následuje metodologická část s analýzou finančního zdraví. Praktická část již obsahuje vypracování analýz, popis marketingové komunikace a Mystery shopping.
Klíčová slova: Komunikační mix; Finanční analýza; Marketing; Mystery shopping
Název práce: Analysis of communication mix of the small company and its financial situation
Autor(ka) práce: Hnízdová, Marta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Resl, Ivo
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with marketing analysis of GAPA MB, s.r.o., manufacturer and seller of mats and cleaning zones. The aim is to carry out analyses, evaluate and recommend changes. The thesis contains 3 parts - theoretical, methodological and practical. The theoretical part includes an explanation of the concept of marketing, internal and external environmental factors, competitive forces and communication mix. The following part is a methodological one with analysis of financial health. The practical part includes analysis, marketing communication and Mystery shopping.
Klíčová slova: Marketing; Communication mix; Financial analysis; Mystery shopping

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2017
Datum podání práce: 11. 5. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63266/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: