Marketingová komunikácia Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach

Název práce: Marketingová komunikácia Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach
Autor(ka) práce: Kučerík, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Poláková, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca „Marketingová komunikácia Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach“ sa zaoberá využívaním sociálnych sietí pre marketingové účely. V teoretickej časti sa rozoberá prínos sociálnych sietí pre firmy z pohľadu marketingu, a spôsob akým sa dajú rôzne sociálne siete využiť pre potreby marketingovej komunikácie. Cieľom práce je analyzovať súčasnú marketingovú komunikáciu Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach, a následne vďaka výsledkom tejto analýzy zostaviť stratégiu budúcej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach.
Klíčová slova: sociálne siete; marketingová stratégia; Online marketing; marketing; internet
Název práce: Marketingová komunikácia Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach
Autor(ka) práce: Kučerík, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Poláková, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce „Marketingová komunikace Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálních sítích“ se zaobírá využitím sociálních sítí pro marketingové účely. V teoretické části se rozebírá přínos sociálních sítí pro firmy z pohledu marketingu, a způsob jakým se dají různé sociální sítě využít pro potřeby marketingové komunikace. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálních sítích, a následně díky výsledkům této analýzy sestavit strategií budoucí marketingové komunikace na sociálních sítích.
Klíčová slova: Online marketing; sociální sítě; marketingová strategie; marketing; internet
Název práce: Marketing communication of Botanický ústav Akademie věd ČR, v.v.i. on the social networks
Autor(ka) práce: Kučerík, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Poláková, Kateřina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor thesis „Marketingová komunikácia Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach “is focused on using social networks for marketing purposes. Theoretical part explains benefits of social networks for companies from the marketing point of view and ways how to use different social networks in terms of marketing communication. The objective of this thesis is to analyse current marketing communication of Botanický ústav Akademie věd ČR, v.v.i. on the social networks. Based on the results of this analysis, the strategy of future marketing communication on social networks will be set up.
Klíčová slova: Online marketing; social networks; marketing strategy; marketing, ; internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2017
Datum podání práce: 11. 5. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63447/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: