Ovlivňování a manipulace v reklamě

Název práce: Ovlivňování a manipulace v reklamě
Autor(ka) práce: Shekhovtsova, Nadezhda
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hubinková, Zuzana
Oponenti práce: Kolářová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je věnována problematice ovlivňování a manipulace v reklamě. Jejím cílem je zhodnotit současný vztah k sociální reklamě, její vliv na studenty a mladé dospělé a účinnost šokové sociální reklamy v rámci dané cílové skupiny. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z oblasti psychologie reklamy ohledně komunikace, manipulace, metod ovlivňování v reklamě a vyvolávání emocí u příjemců. Praktická část je provedena prostřednictvím sekundární analýzy empirických výzkumů vztahujících se k sociální reklamě pro zmíněnou cílovou skupinu.
Klíčová slova: sociální reklama; manipulace; emocionální apely; šoková reklama
Název práce: Influencing and manipulating in advertisement
Autor(ka) práce: Shekhovtsova, Nadezhda
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hubinková, Zuzana
Oponenti práce: Kolářová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this Bachelor´s Thesis is manipulating and influencing in advertisement. The goal of this work is to assess current relation to social advertisement, influence of social advertising on students and young adults and effectiveness of this kind of shock social advertisement for this target group. In theoretical part of this thesis are stated findings from psychology of advertisement in sphere of communication, manipulating, manipulation methods in advertising and causing emotions from receivers. Practical part is realized by secondary analysis of empirical researches related to social advertisement for mentioned before target group.
Klíčová slova: shock advertisement; emotional appeals; social advertisement; manipulation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 1. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64574/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: