Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Wizz Air

Název práce: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Wizz Air
Autor(ka) práce: Navrátilová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Bitto, Peter
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků nízkonákladové letecké společnosti Wizz Air. Zjišťování celkové spokojenosti těchto zákazníků bylo sledováno pomocí na počátku stanovených výzkumných otázek analyzujících spokojenost s dílčími faktory služby a okolnostmi tuto spokojenost ovlivňující. Kvantitativní marketingový výzkum probíhal na Letišti Václava Havla Praha pomocí osobního dotazování, konkrétně využitím metody CAPI. Oslovování probíhalo systematickým výběrem a celkem se do dotazníkového šetření zapojilo 191 jednotek. Celkové spokojenost s dopravcem byla v průměru respondenty hodnocena známkou 2,01, přičemž největší spokojenost byla z jejich strany zaznamenána s faktory ceny letenky, personálem a jednoduchostí objednání letenek a odbavení. Nejmenší spokojenost respondenti vyjádřili s fyzickými podmínkami v letadle, službami poskytovanými na palubě a včasností odletu.
Klíčová slova: Analýza spokojenosti ; Zákaznická zkušenost; Loajalita; Nízkonákladová letecká doprava; Wizz Air
Název práce: Customer Satisfaction Analysis of Wizz Air Hungary Ltd
Autor(ka) práce: Navrátilová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Bitto, Peter
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyse customer satisfaction when using the low-cost airline Wizz Air. The survey evaluating satisfaction of customers was developed through an initial set of research questions which aimed to measure overall satisfaction with the company, whilst also accounting for dependencies which impact satisfaction, such as the service the consumer receives during flight, service available at the airport etc. Quantitative marketing research was carried out at Vaclav Havel Airport in Prague through in person interviews utilising the CAPI method. Using systematic selection of 191 subjects, a measure of customer satisfaction has been deduced. The average overall rating of satisfaction with the carrier reached 2.01 out of a maximum of 5, with greatest satisfaction attributed to ticket price, staff, ease of ordering tickets and check-in. Subjects were least satisfied with the physical conditions on the aircraft, on-board services and timeliness of departure.
Klíčová slova: Satisfaction Analysis; Customer Experience; Loyalty; Low-cost Air Transport; Wizz Air

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2017
Datum podání práce: 13. 5. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64187/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: