Využití shopper marketingu u retailerů s rychloobrátkovým spotřebním zbožím v České Republice

Název práce: Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchlo obrátkovým spotrebným tovarom v Českej Republike
Autor(ka) práce: Orosz, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Vnenk, Jozev
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce je bližšie priblížiť rýchlo sa vyvíjajúci obor shopper marketing, zistiť vplyv shopper marketingu na predaje u retailerov s rýchlo obratkovým spotrebným tovarom a zhodnotiť efektivitu vybranej shopper marketingovej kampane. Na dosiahnutie vytýčených cieľov sú využité metriky a metódy popísané v teoretickej a metodickej časti tejto bakalárskej práce. V praktickej časti je vypracovaná analýza vybranej olympijskej shopper marketingovej kampane spoločnosti Procter & Gamble v drogériách ROSSMANN.
Klíčová slova: Shopper Marketing; Procter & Gamble; Olympijské hry
Název práce: Využití shopper marketingu u retailerů s rychloobrátkovým spotřebním zbožím v České Republice
Autor(ka) práce: Orosz, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Vnenk, Jozev
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této práce je přiblížit rychle se vyvíjející obor shopper marketing, zjistit vliv shopper marketingu na prodeje retailerů s rychloobrátkovým spotřebním zbožím a zhodnotit efektivitu vybrané shopper marketingové kampaně. K dosažení vytyčených cílů jsou využity metriky a metody popsány v teoretické a metodické části této práce. V praktické části je pak vypracována analýza vybrané olympijské shopper marketingové kampaně společnosti Procter & Gamble uskutečněné v drogeriích sítě ROSSMANN.
Klíčová slova: Shopper Marketing; Procter & Gamble; Olympijské hry
Název práce: Employment of Shopper Marketing in FMCG retailers in Czech Republic
Autor(ka) práce: Orosz, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Vnenk, Jozev
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate and to have a closer look on a fast growing field called shopper marketing and to find out whether there is an influence of shopper marketing on sales at stores with FMCG and to measure the effectivness of selected shopper marketing campaign. The metrics and the methods described in the theoretical and methodological parts of this bachelors thesis are used in order to achieve the stated goals. In the practical part is run an analysis of selected olympic shopper marketing campaign of the Prcoter & Gamble company in ROSSMANN drugstores.
Klíčová slova: Shopper Marketing; Procter & Gamble; Olympic Games

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 11. 2017
Datum podání práce: 13. 5. 2018
Datum obhajoby: 23. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64019/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: