Crowdfundingová kampaň jako fundraisingová platforma, s aplikací na hudební scénu

Název práce: Crowdfundingová kampaň jako fundraisingová platforma, s aplikací na hudební scénu
Autor(ka) práce: Venkrbcová, Ellen
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Straka, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na téma crowdfundingových kampaní hudebních projektů v českém prostředí. Teoretická část se věnuje definici a podstatě fundraisingu, podrobněji pak jedné z jeho konkrétních podob, kterou je právě crowdfunding, kde jsou mimo jiné představeny dva přední české crowdfundingové portály Hithit a Startovač. Pozornost je rovněž věnována možnostem propagace na sociálních sítích. Praktická část je zaměřena na rozhovory s autory úspěšných crowdfundingových kampaní a na podporu kampaní na sociálních sítích. Cílem práce je na základě zmapovaného chování a postojů autorů úspěšných kampaní sestavit doporučení vedoucí ke zvýšení úspěšnosti kampaní. Dalším cílem práce je na základě získaných poznatků o propagaci vytvořit optimální návrh podpory crowdfundingové kampaně na sociálních sítích Facebook a Instagram.
Klíčová slova: crowdfunding; hudební průmysl; sociální sítě; fundraising
Název práce: Crowdfunding as a fundraising platform applied to the music scene
Autor(ka) práce: Venkrbcová, Ellen
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Straka, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor’s thesis is focused on the theme of crowdfunding campaigns for music projects in the Czech Republic. The theoretical part consists of the definition and principles of fundraising and particularly of one of its specific forms – crowdfunding. This part of the thesis also offers an introduction of the two major Czech crowdfunding portals Hithit and Startovač. Attention is also focused on the options of promoting a crowdfunding campaign on social media. The practical part focuses on interviews with authors of successful past crowdfunding campaigns and on supporting a campaign on social media. The aim of the thesis is to use the results of the qualitative research to create recommendations which may help to raise the success rate of crowdfunding campaigns. Another aim is to propose a model of supporting a crowdfunding campaign on Facebook and Instagram.
Klíčová slova: fundraising; crowdfunding; music industry; social media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 2. 2018
Datum podání práce: 14. 5. 2018
Datum obhajoby: 14. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65079/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: