Podnikatelský plán na založení kavárny "Sweet World"

Název práce: Business plan of “Sweet world” cafe
Autor(ka) práce: Shumilova, Polina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Dvouletý, Ondřej
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The bachelor’s thesis aims to create a comprehensive business plan for the new café “Sweet world”, which specialises in making and selling traditional desserts originated in different countries. The purpose is to create a precise description of the business and conduct a proper analysis of the Czech market, to make business plan feasible. A theoretical part of the thesis directed to definitions of what business is and how to make a business successful. This part also reveals business-planning theory and explains the importance of the business plan and its usability.Analytical part is all about creating the business plan itself. It consists of a description of the company and products, various analysis of restaurant business in the Czech Republic, and different issues that company could face. It also includes the creation of robust marketing plan and realistic financial plan.
Klíčová slova: Business plan; Cafe ; Marketing plan; Financial plan
Název práce: Podnikatelský plán na založení kavárny "Sweet World"
Autor(ka) práce: Shumilova, Polina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Dvouletý, Ondřej
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je vytvořit komplexní podnikatelský plán pro novou kavárnu "Sweet world", která se specializuje na výrobu a prodej tradičních dezertů pocházejících z různých zemí. Cílem je vytvořit přesný popis podnikání a provést řádnou analýzu českého trhu, aby byl podnikatelský plán proveditelný.Teoretická část práce směřuje k definici toho, co je podnikání a jak úspěšně podnikat. Tato část také odhaluje teorii podnikového plánování a vysvětluje důležitost podnikatelského plánu a jeho použitelnost.Analytická část je o vytváření samotného podnikatelského plánu. Skládá se z popisu společnosti a produktů, různé analýzy podnikání v restauracích v České republice a různých otázek, které by společnost mohla čelit. Zahrnuje také vytvoření robustního marketingového plánu a realistického finančního plánu.
Klíčová slova: Kavárna; Podnikatelský plán; Finanční plán; Marketingový plán

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Corporate Finance and Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 2. 2018
Datum podání práce: 14. 5. 2018
Datum obhajoby: 19. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64713/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: