The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez

Název práce: The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez
Autor(ka) práce: Nebogin, Ivan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Akhmerov, Timur
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of the thesis is to develop a strategy for positioning "Enterodez" (in the form of powder) on the Russian market, developing specific recommendations in order to enhance the management of product promotion. The practical relevance of the work lies in the fact that basing on the results of the market analysis new product promotion strategy will be formed and submitted to the company.
Klíčová slova: Pharmaceutical market; Strategy; Enterodez
Název práce: The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez
Autor(ka) práce: Nebogin, Ivan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Akhmerov, Timur
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vyvinout strategii tržního umístění pro "Enterodez" (ve formě prášku) na ruském trhu, vypracovat konkrétní doporučení ke zlepšení řízení propagace produktu. Praktický význam práce spočívá v tom, že na základě výsledků analýzy trhu bude vytvořena nová strategie propagace produktů, která následně bude předložena společnosti.
Klíčová slova: Pharmaceutical market,; Enterodez; Strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Corporate Finance and Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 12. 2017
Datum podání práce: 14. 5. 2018
Datum obhajoby: 19. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64134/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: