Marketingová strategie pro Investice do zahraničí

Název práce: Marketingová strategie pro Investice do zahraničí
Autor(ka) práce: Kunešová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Šanová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje marketingové strategii Investic do zahraničí společnosti ISG Invest. Cílem absolventské práce je zmapovat vnitřní a vnější prostředí společnosti a určit její současnou situaci na trhu. Práci si také klade za cíl, na základě šetření primárních a sekundárních dat odkrýt segmenty a vybrat z nich ty s největším potenciálem. Dalším cílem je na základě získaných informací navrhnout komunikační kanály, jejichž prostřednictvím je nejvhodnější dané skupiny oslovit, stejně tak jako představit další doporučení pro společnost. Práce je rozdělena do třech částí. V první části jsou představena, na základě zahraniční literatury a recenzovaných článků, teoretická východiska. Navazující kapitoly obsahují informace o metodice zpracování výzkumů. Data získaná z výzkumů jsou analyzována a informace z nich vyplývající interpretována v závěrečné části diplomové práce.
Klíčová slova: reality v zahraničí; marketingová strategie; marketingový výzkumu; online komunikace
Název práce: Marketing strategy for Investments abroad
Autor(ka) práce: Kunešová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Šanová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the marketing strategy for Investing to properties abroad by ISG Invest. The aim of the diploma thesis is to analyse internal and external environment of the company and identify its current position on the market. Another aim of this thesis is to, according the data from primary and secondary research, uncover the segments on the market and choose the ones with the greatest potential. Last aim is to propose, based on the data obtained from the researches, communication channels, that would be the best for reaching company´s potentional clients and also introduce other recommendations for ISG Invest. The thesis is divided into three main parts. In the first one, there is introduced theoretical framework that is based on reviewed sourced and textbooks. Next part focuses on the methodology of primary and secondary research. In the last part of the thesis, there is an analysis of data obtained from the researches as well as presentation of the information arising from the same data.
Klíčová slova: marketing strategy; marketing research; online communication; properties abroad

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 11. 2017
Datum podání práce: 14. 5. 2018
Datum obhajoby: 12. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64130/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: