Význam věrnostních programů v kupním chování generace Y

Název práce: Význam věrnostních programů v kupním chování generace Y
Autor(ka) práce: Natsagdorj, Uranchimeg
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Tao , Thuy Ngoc
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému nástroji podpory prodeje, přesněji věrnostním programům a jejich vlivu na kupní chování spotřebitelů patřících do generace Y. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů týkajících se přímo věrnostních programů a jejich vlivu na kupní chování spotřebitelé. Praktická část se zabývá zhodnocením a komparaci věrnostních programů na současném českém maloobchodním trhu. Hlavní přínos práce je obsažen v marketingovém výzkumu.
Klíčová slova: kupní chování; generace Y; věrnostní programy; potravinové řetězce
Název práce: The importance of loyalty programs in the purchase behaviour of generation Y
Autor(ka) práce: Natsagdorj, Uranchimeg
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Tao , Thuy Ngoc
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the marketing tool of sales promotion, more precisely loyalty programs and their influence on the purchase behavior of generation Y consumers. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concepts related to the loyalty programs and their impacts on consumer purchase behavior. The practical part evaluates and compares loyalty programs on the current Czech retail market. The main contribution is represented by the marketing research.
Klíčová slova: loyalty programs; purchase behaviour; generation Y; grocery chains

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 10. 2017
Datum podání práce: 14. 5. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63568/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: