Multilevel marketing a přímý prodej

Název práce: Multilevel marketing a přímý prodej
Autor(ka) práce: Purchartová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Hurt, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat systém a fungování multilevel marketingu (dále MLM) a přímého prodeje, jak jsou distributoři spokojeni s fungováním společnosti Amway a proč podnikají v odvětví MLM.Teoretická část práce představuje vymezení základních pojmů a obecné informace týkající se multilevel marketingu a přímého prodeje. Praktická část zkoumá MLM ve společnosti Amway, jak firma získává členy a zákazníky, jak funguje a v čem spočívá její úspěch. Analýza a vyhodnocení bude probíhat především na základě analýzy interních dokumentů a na základě rozhovorů se zaměstnanci a distributory společnosti Amway. Z průzkumu a z rozhovorů s distributory bude na závěr vytvořen souhrnný náhled na MLM a na to, proč je tento druh podnikání zajímavý a unikátní.
Klíčová slova: sítový marketing; Multilevel marketing; přímý prodej; Amway; network marketing; motivace
Název práce: Multilevel marketing and direct sale
Autor(ka) práce: Purchartová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Hurt, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyse the system and function of a multilevel marketing (MLM) and direct sales of the Amway company. Why are distributors satisfied with company´s function and why do they do business in the MLM field? An analysis of MLM techniques and functioning within the Amway company will be conducted, providing answers to the following questions – how the company gains new members and customers and what is essential for the success of it.Analysis and it´s evaluation will be based mainly on information accessible from company´s internal documents, interviews with company´s employees and distributors. First part of this piece of work will represent a demarcation of basic terms and general information in the field of the MLM and direct sales. In the practical part an analysis of the multilevel marketing techniques applied within the Amway company will be conducted, together with the research of the company´s distributor satisfaction. As a conclusion, the overall problematics will be summarized together with an evaluation of the previously conducted analysis and (distributors satisfaction) survey.
Klíčová slova: Amway; network marketing; motivation; Multilevel marketing; direct sale

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2017
Datum podání práce: 14. 5. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63238/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: