Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials

Název práce: Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Autor(ka) práce: Pham, Quynh Trang
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Svět luxusní módy dnes zažívá jednu z největších transformací za posledních několik desítek let, a to zejména kvůli nestabilní ekonomické situaci, změně geografického rozložení spotřebitelů a nové generaci millennials. Tato práce se proto zaměřila na popis současného trhu s luxusní módou a na nalezení možností orientace marketingu luxusních módních značek směrem k této mladé kupní síle. Na základě teoretických poznatků z odborné literatury a reportů bylo provedeno vlastní šetření, které se zabývalo chováním pěti vybraných luxusních módních značek v online prostředí, dále postoji a názory výzkumného souboru millennilas na luxus a luxusní módní značky a segmentací českých millennials podle jejich vztahu k módě a odívání. Použitými výzkumnými metodami zde byla webová analytika a obsahová, faktorová, shluková a kontingenční analýza.
Klíčová slova: fashion marketing; luxus; luxusní módní značky; millennial; generace Y
Název práce: Luxury fashion marketing to millennials
Autor(ka) práce: Pham, Quynh Trang
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The world of luxury fashion is currently experiencing one of its biggest transformations over the last few decades, which is caused mainly by volatile economics situation, the change in geographical distribution of luxury consumers and new millennial generation. Therefore the purpose of this work was to describe the current luxury fashion market and to find the possible options for luxury fashion marketing when targeting this young purchasing power. On the basis of the theoretical knowledge from literature and reports, we conducted researches, which was focused on the behavior of 5 selected luxury fashion brands in the online environment, the attitudes and opinions of the selected millennilas on luxury and luxury fashion brands and the segmentation of Czech millennials according to their attitudes towards fashion and clothing. For those researches web analytics and content, factor, cluster and pivot table analyzes were used.
Klíčová slova: fashion marketing; millennial; luxury; luxury fashion brands; generation Y

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2017
Datum podání práce: 15. 5. 2018
Datum obhajoby: 12. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64183/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: