Ocenění společnosti dm drogerie markt s.r.o

Název práce: Ocenění společnosti dm drogerie markt s.r.o
Autor(ka) práce: Dubská, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Špička, Jindřich
Oponenti práce: Schönfeld, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je stanovit objektivizovanou hodnotu společnosti dm drogerie markt s.r.o. k datu 30.9.2016 pro potřeby managementu a vlastníků. Práce je členěna na teoretickou část, metodiku, data a na praktickou část. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska pro ocenění podniku a základní pojmy spojené s procesem oceňování. V metodice jsou vysvětleny metody pro strategickou i finanční analýzu a popsán postup ocenění podniku. V praktické části práce jsou metody aplikovány na data společnosti dm drogerie markt s.r.o. Praktická část obsahuje popis společnosti, strategickou a finanční analýzu, SWOT analýzu, analýzu a prognózu generátorů hodnoty, které jsou stěžejní pro sestavení finančního plánu. Jako hlavní metoda ocenění společnosti byla zvolena výnosová metoda diskontovaných peněžních toků pro vlastníky a věřitele FCFF (Free Cash Flow to the Firm). Objektivizovaná hodnota společnosti k datu 30.9.2016 činí 12 588 610 tis. Kč.
Klíčová slova: generátory hodnoty; ocenění; hodnota podniku; strategická a finanční analýza; finanční plán; DCF
Název práce: Valuation of the company dm drogerie markt s.r.o
Autor(ka) práce: Dubská, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Špička, Jindřich
Oponenti práce: Schönfeld, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to determine the value of the company dm drogerie markt s.r.o. by the date 30st of September 2016 for the needs of managers and owners. The thesis is considered of the theoretical part, methodology, data and the practical part. The theoretical part describes the basic concepts used for a valuation of the company. In the methodology are described methods of strategic and financial analysis and procedure of the valuation of the comapny. In the practical part, the methodology is applied to data of dm drogerie markt s.r.o. The practical part includes the description of the company, strategic nad financial analysis, SWOT analysis, analysis and prognosis of generators of the value and financial plan. For the valuation of the company was chosen the method of discounted cash flow FCFF (Free Cash Flow to the Firm). The objectified value of the company dm drogerie markt s.r.o. is 12 588 610 thousands of CZK to the date 30.9.2016.
Klíčová slova: financial plan; generators of the value; DCF method; value of the company; strategic and financial analysis; valuation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 2. 2017
Datum podání práce: 15. 5. 2018
Datum obhajoby: 12. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61042/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: