Nastavení komunikace na online médiích pro projekt Tady je moje od ČMSS

Název práce: Nastavení komunikace na online médiích pro projekt Tady je moje od ČMSS
Autor(ka) práce: Salehová, Sarah
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Krsek, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje využívání sociálních médií jako marketingového nástroje. Cílem je popsat možnosti práce s jednotlivými sociálními médii, roli agentury a klienta v tvůrčím procesu a jejich vztahy. Práce se zaměřuje především na obsahové agentury, protože právě tvorba obsahu, strategie a budování značky je stěžejním tématem v teoretické části. V praktické části je sledován konkrétní projekt, blog o bydlení TadyJeMoje.cz, za kterým stojí Českomoravská stavební spořitelna a obsahová agentura Boomerang Communication. Na tomto projektu je sledována tvorba strategie komunikace a její naplnění v čase. Práce si klade za cíl poskytnout relevantní hodnocení komunikace s doporučeními k další komunikaci.
Klíčová slova: reklamní agentura ; content marketing; sociální média; Českomoravská stavební spořitelna; Boomerang Communication
Název práce: Setting up online communication for project TadyJeMoje by Českomoravská stavební spořitelna
Autor(ka) práce: Salehová, Sarah
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Krsek, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of diploma's thesis is the use of social media as a marketing tool. The aim is to describe the possibilities of working with various social media, the role of an agency a client in creating proces and their relations. The thesis is focused on the content agencies, because the creating of content, strategy and branding are the principal themes of the theoretic part. The second part describes the specific example – blog TadyJeMoje.cz by Českomoravská stavební spořitelna and content agency Boomerang Communication. The creation of strategy and communication and the fulfilment over time is monitored on this project. The thesis aims to provide relevant assessment of communication with recommendations for further communication.
Klíčová slova: advertising agency; content marketing; social media; Českomoravská stavební spořitelna; Boomerang Communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 1. 2018
Datum podání práce: 20. 5. 2018
Datum obhajoby: 15. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64420/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: