Asistenční služby v pojišťovníctve

Název práce: Asistenčné služby v poisťovníctve
Autor(ka) práce: Antolík, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Ducháčková, Eva
Oponenti práce: Budská, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Predmetom mojej bakalárskej práce na tému Asistenčné služby v poisťovníctve, je objasnenie tohto poistného produktu, jeho účelu a využitia. Asistenčné služby ako poistný produkt sú v dnešnej dobe v Českej republike pomerne vysoko rozvinuté s perspektívnou budúcnosťou, no povedomie verejnosti od danom produkte nie je rozvinuté v dostatočnej miere. Cieľom práce je ukázať možnosť širokého využitia asistenčných služieb, ako pomocníka hlavne v krízových situáciách či už na dovolenke, v domácnosti, alebo pri probléme s motorovým vozdilom. Bakalárska práca je teda rozdelená do troch častí. V prvej časti sú vysvetlené teoretické poistné pojmy, ktoré úzko súvisia s poskytovaním asistenčných služieb. Druhá časť sa zameriava na zobrazenie procesov medzi poisťovňami, asistenčnými spoločnosťami a nadradenými orgánmi, aby čitateľ zistil, že produkt asistenčnej spoločnosti nie je len priamo o poisťovni, ale stojí za ním cela rada nadradených orgánov. V poslednej tretej časti sú už konkrétne vysvetlené a názorne ukázané asistenčné produkty vybraných poisťovní v troch základných oblastiach asistencie, aby čitateľ mal aj praktický prehľad čo daná asistenčná služba môže obsahovať a zabezpečovať.
Klíčová slova: poistný trh; asistenčné spoločnosti; poistenie motorových vozidiel; poistenie; poistné podmienky; poistný produkt; asistenčné služby; Česká asociácia asistenčných služieb; poistenie domácností a nehnuteľností
Název práce: Asistenční služby v pojišťovníctve
Autor(ka) práce: Antolík, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Ducháčková, Eva
Oponenti práce: Budská, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Předmětem mé bakalárské práce na téma Asistenční služby v pojišťovnictví, je objasnění tohoto pojistného produktu, jeho účelu a využití. Asistenční služby jako pojistný produkt jsou v dnešní době v České republice poměrně vysoce rozvinuté s perspektivní budoucností, ale povědomí veřejnosti od daném produktu není rozvinuté v dostatečné míře. Cílem práce je ukázat možnost širokého využití asistenčních služeb, jako pomocníka hlavně v krizových situacích ať už na dovolené, v domácnosti, nebo při problému s motorovým vozdilem. Bakalářská práce je tedy rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny teoretické pojistné pojmy, které úzce souvisí s poskytováním asistenčních služeb. Druhá část se zaměřuje na zobrazení procesů mezi pojišťovnami, asistenčními společnostmi a nadřazenými orgány, aby čtenář zjistil, že produkt asistenční společnosti není jen přímo o pojišťovně, ale stojí za ním celá řada nadřazených orgánů. V poslední třetí části jsou již konkrétní vysvětleny a názorně ukázány asistenční produkty vybraných pojišťoven ve třech základních oblastech asistence, aby čtenář měl i praktický přehled co daná asistenční služba může obsahovat a zajišťovat.
Klíčová slova: pojistný trh; pojistný produkt; asistenční služby; asistenční spoločnosti; Česká asociace asistenčních společností; pojištení motorových vozidel; pojištení domácností a nemovitostí; pojistné podmínky; pojištení
Název práce: Insurance Assistance Services
Autor(ka) práce: Antolík, Filip
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Ducháčková, Eva
Oponenti práce: Budská, Petra
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The subject of my bachelor thesis on Insurance Assistance Services is to clarify this insurance product and show its purpose and use. The assistance services as an insurance product are currently relatively high developed in the Czech Republic with a perseptive future, but public awareness is not developed to a sufficient extent. The aim of the thesis is to show the possibility of wide usage of assistance services as a helper especially in critical situations, whether on vacation, at home or with a motor vehicle. The bachelor thesis is divided into three parts. The first part explains the theoretical insurance concepts that are closely related to the provision of assistance services. The second part focuses on processes between insurance companies, assistance companies and senior authorities so that the reader finds that the product of assistance company is not affected just by an insurance company, but by several other institutions. In the last part, the assistance products of selected insurance companies are explained and illustrated in three main areas of assistance so that the reader can also provide a practical overview of what the assistance service can contain and provide.
Klíčová slova: insurance of households and property; insurance conditions; insurance; insurance market; insurance product; assistance services; assistance companies; Czech association of assistance services; vehicle insurance

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Finance
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra bankovnictví a pojišťovnictví

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 3. 2018
Datum podání práce: 30. 5. 2018
Datum obhajoby: 19. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65509/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: