Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)

Název práce: Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Autor(ka) práce: Jankovský, Milan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sztogrynová, Miroslava
Oponenti práce: Šimůnek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje a hodnotí marketingové reálie Hospodářských novin, analyzuje postavení na trhu a konkurenci v oblasti celostátních deníků. V této části také autor hodnotí komunikační a kreativní strategii a formuluje vlastní názory a doporučení.
Klíčová slova: Hospodářské noviny; noviny; tisk; média; vydavatelství; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of Verlagsgruppe Handelsblatt in the Czech market and comparison with competitors (focused on journals)
Autor(ka) práce: Jankovský, Milan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sztogrynová, Miroslava
Oponenti práce: Šimůnek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Marketing strategy of Verlagsgruppe Handelsblatt in the Czech market and comparison with competitors (focused on journals)
Autor(ka) práce: Jankovský, Milan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sztogrynová, Miroslava
Oponenti práce: Šimůnek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2008
Datum podání práce: 12. 6. 2008
Datum obhajoby: 30. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9932/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: