Komunikační strategie leteckých společností

Název práce: Komunikační strategie leteckých společností
Autor(ka) práce: Oberreiterová, Barbara
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Jelínek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se převážně zaměřuje na společnost Singapore airlines. Jejím cílem bylo zhodnotit a představit firmu a zaměřit se na její komunikaci s okolím a klienty. Mezi důležité body patří i důvody, proč jsou lidé k firmě loajální a to je taktéž v práci vysvětleno.
Klíčová slova: český trh; komunikace; produkty; firma; Singapore airlines
Název práce: Communication strategy of airplane strategy
Autor(ka) práce: Oberreiterová, Barbara
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Jelínek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
communication, strategy, Singapore airlines
Klíčová slova: Singapore airlines; strategy; communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2008
Datum podání práce: 30. 6. 2008
Datum obhajoby: 30. 6. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9944/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: