Market Entry Strategy of “Country life” into Russian Market

Název práce: Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Autor(ka) práce: Lifanova, Tatiana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The objective of this thesis is to choose the appropriate market entry mode and create a marketing strategy for the organic grocery Countrylife. Suggested strategy is based on features of the Russian market and specificity of the local consumers. The work consists from the five parts. Theoretical part reviews the marketing frameworks needed to enter the foreign market and the theory of organic. It is followed by analysis of the Russian market and its’ specific. The following aim of the thesis is to analyze Countrylife Company in the home market and marketing mix was done, in order to define companies’ strategy locally. The last part of the thesis sums up results of surveys distributed among Russian consumers and interviews done with specific consumers. Based on all collected data the objective of the thesis, to develop market entry strategy for “Countrylife” on Russian market, is reached.
Klíčová slova: Green market; Russian organic market; Green Wash; Bio
Název práce: Market Entry Strategy of “Country life” into Russian Market
Autor(ka) práce: Lifanova, Tatiana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vybrat vhodný způsob vstupu na trh a vytvořit marketingovou strategii pro obchody s organickým zbožím Countrylife. Doporučená strategie se zakládá na rysech a prvcích ruského trhu a ruských spotřebitelů. Práce je složena z pěti částí. Teoretická část reviduje marketingové přístupy potřebné k vstupu na cizí trh a teorie spojené s organickými produkty. Následuje analýza ruského trhu a jeho specifik. Následující cíl práce je analyzovat společnost Countrylife a její marketingové mix na domácím trhu, aby mohla být definována strategie na domácím trhu. Poslední část diplomové práce rekapituluje výsledky vlastního průzkumu s ruskými spotřebiteli a interview vedené se specifickými spotřebiteli. Na základě zmíněných dat je dosažen cíl práce – příprava strategie vstupu na ruský trh pro společnost „Countrylife“.
Klíčová slova: ruský ekologický trh; nový trh; Ekologický trh; ekologická výroba

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 5. 2017
Datum podání práce: 24. 6. 2018
Datum obhajoby: 30. 8. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62085/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: