Strategie vstupu na zahraniční trh: případová studie Kazachstánu a Ruska

Název práce: Foreign Market Entry Strategy: The Case Study of Kazakhstan and Russia
Autor(ka) práce: Maksimenko, Elena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Čejka, Pavel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diploma thesis examines the topic of entry to a new market. The fundamental topic is European company entry to the emerging market. Diploma thesis is divided to literature analysis, practical study of the diploma thesis itself and summary of diploma thesis.The main objective of the diploma thesis is to develop the strategy of entry, of IT companies, to the Russian and Kazakh markets. The hypothesis is the following statement: the entry on Kazakh market is linked with a bigger number of bureaucratic obstacles, than on the Russian. The diploma thesis uses following methods: literature analysis, analysis of statistical data, analysis of basic economic and demographic situation, comparison and analogy. Research is based on Russian, Kazakh and other recourses of information.
Klíčová slova: Entry strrategy; Globalization; Foreign trade; Development
Název práce: Strategie vstupu na zahraniční trh: případová studie Kazachstánu a Ruska
Autor(ka) práce: Maksimenko, Elena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Čejka, Pavel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce zkoumá téma vstupu na nový trh. Základním tématem je vstup evropské společnosti na rozvíjející se trh. Diplomová práce je rozdělena na literární analýzu, praktické studium samotné diplomové práce a shrnutí diplomové práce.Hlavním cílem diplomové práce je rozvíjet strategii vstupu IT firem na ruský a kazašský trh. Tato hypotéza je následující: vstup na kazašský trh je spojen s větším počtem byrokratických překážek než s Ruskem.Diplomová práce využívá následující metody: analýzu literatury, analýzu statistických dat, analýzu základní ekonomické a demografické situace, srovnání a analogii. Výzkum je založen na ruských, kazašských a dalších zdrojích informací.
Klíčová slova: Strategie vstupu; Zahraniční trhy; Globalizace; Rozvoj

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2016
Datum podání práce: 20. 12. 2018
Datum obhajoby: 21. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59102/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: