Trendy v marketingových komunikacích na sociálních sítích na příkladu konkrétní firmy

Název práce: Trendy v marketingových komunikacích na sociálních sítích na příkladu konkrétní firmy
Autor(ka) práce: Zíka, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá využitím marketingové komunikace v prostoru sociálních sítí a trendy, které se na tomto poli objevují. Uvádí zde možnosti jejich využití i s příklady. Část práce se věnuje komunikaci na sociálních sítích firmy Dove Men+Care z oboru pánské kosmetiky. Součástí práce je i SWOT analýza této firmy. Pro větší pochopení trhu s pánskou kosmetikou bylo využito vlastního výzkumu formou dotazníku. S využitím jeho výsledků a vlastních znalostí komunikace značky v minulosti, jsou v závěru představeny návrhy a doporučení komunikace na sociálních sítích do budoucna.
Klíčová slova: sociální sítě; marketingová komunikace; Facebook; pánská kosmetika; reklama; Dove Men+Care
Název práce: Marketing communication trends on social media on the example of a particular business
Autor(ka) práce: Zíka, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the use of marketing communication in the social media and with the trends that appear in this field. It shows the possibilities of their use with examples and also the use by Dove Men+Care company in the field of men’s cosmetics. Part of this thesis is SWOT analysis of this company and its current communication on social media. For a better understanding of the men’s cosmetics market, own research by questionnaire has been used. Using its results and own knowledge of the past communication of the brand, future suggestions and recommendations are presented at the end of the thesis.
Klíčová slova: marketing communication; men's cosmetics; social media; advertisement; Dove Men+Care; Facebook

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2015
Datum podání práce: 27. 6. 2018
Datum obhajoby: 12. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54435/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: