Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích

Název práce: Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích
Autor(ka) práce: Tyshchenko, Yuliia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Gunina, Daria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Moje bakalářská práce se zabývá zkoumáním rozhodovacího procesu zákazníků při nákupu vybraného zboží na internetu. Výzkum se zaměřuje na zjištění faktorů ovlivňujících chování zákazníků online obchodů a také zkoumaní podílů online nákupu z celkového množství objednávek určitých kategorií zboží na Ukrajině a v České republice. V teoretické části budou popsány faktory ovlivňující chovaní zákazníků, rozhodovací proces a online nakupovaní. Cílem práce je porovnat psychologické, společenské a osobní faktory, které ovlivňuji vybranou skupinu zákazníků při nákupu zboží na internetu. K naplnění cíle bude zvolen kvantitativní výzkum, pro který je vybrána metoda sběru dat způsobem elektronického dotazování. Výstupem bakalářské práce bude zjištění rozdílu mezi vymezenými zemi.
Klíčová slova: nakup na internetu; spotřebitelské rozhodovaní; rozhodování spotřebitele; marketingový výzkum
Název práce: Factors influencing the customer decision-making process: buying on the Internet in selected countries
Autor(ka) práce: Tyshchenko, Yuliia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Gunina, Daria
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My bachelor thesis studies the customer decision-making process when buying selected goods on the Internet. The research focuses on identifying factors influencing the behaviour of online shoppers, as well as examining online purchase shares from the total number of orders for certain categories of goods in Ukraine and the Czech Republic. The theoretical part will describe factors influencing customer behaviour, decision-making and online shopping. The aim of the thesis is to compare the psychological, social and personal factors that influence the selected group of customers during the buying of goods on the Internet. To achieve this aim, a quantitative research method will be used, and data will be collected using an electronic questionnaire. The findings of the thesis will be the differences between the defined countries.
Klíčová slova: Consumer decision-making; online shopping; consumer choice; market research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 10. 2016
Datum podání práce: 27. 6. 2018
Datum obhajoby: 7. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59433/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: