Specifika marketingu luxusních značek

Název práce: Specifika marketingu luxusních značek
Autor(ka) práce: Šťastná, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje specifikům marketingu luxusního zboží a služeb. V teoretické části práce shrnuje stav dosavadního bádání a vymezuje klíčové po-jmy a koncepty: luxus, luxusní zboží, okázalá spotřeba, přepych apod. Empiric-ká část bude postavena na obsahové analýze inzerátů luxusních značek z dvou tištěných médií.
Klíčová slova: marketing; luxusní značka; luxus; specifika marketingu; marketing luxusních značek
Název práce: The specifics of luxury brands marketing
Autor(ka) práce: Šťastná, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is devoted to the specifics of marketing luxury goods and services. In the theoretical part, the thesis summarizes the state of the present research and defines key concepts and concepts: luxury, luxury goods, conspicuous consumption, luxury, etc. The empirical part will be based on the content analysis of the advertisements of luxury brands from two printed media.
Klíčová slova: marketing; luxury brand; luxury; marketing specifics; luxury brand marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2017
Datum podání práce: 29. 6. 2018
Datum obhajoby: 27. 8. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63676/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: