Analýza tvorby a realizace strategie v odvětví rychlého občerstvení

Název práce: Analýza tvorby a realizace strategie v odvětví rychlého občerstvení
Autor(ka) práce: Uhlířová, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dvořák, Jiří
Oponenti práce: Tripes, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce Analýza tvorby a realizace strategie v odvětví rychlého občerstvení se zabývá realizací strategie mezinárodní společnosti AmRest Holdings. Cílem práce je představit strategii společnosti a proces implementace strategických cílů na provozní úrovni na jednotlivých pobočkách a pomocí analýzy interních zdrojů společnosti ověřit, zda byly strategické cíle v roce 2017 doručeny. Sekundárním cílem práce je potvrdit či vyvrátit výzkumné otázky, které mají za cíl ověřit plnění strategických cílů v roce 2017 v rámci celé značky a zhodnotit systém implementace strategických cílů. Analýza plnění strategických cílů byla provedena na základě poznatků, které byly získány z interních zdrojů společnosti, tedy z finančních výsledků a reportů společnosti, dále z nestrukturovaných rozhovorů se zaměstnanci, z pozorování na pobočkách a také ze zkušeností samotné autorky práce. Přínosem práce je seznámení s procesem implementace strategických cílů, tak jak probíhá na provozní úrovni v praxi, zhodnotit silné a slabé stránky procesu implementace a navrhnout možné změny, které by bylo vhodné zavést.
Klíčová slova: strategie; strategické řízení; implementace strategie; Balanced Scorecard
Název práce: Analysis of the creation and implementation of strategies in fast food industry
Autor(ka) práce: Uhlířová, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dvořák, Jiří
Oponenti práce: Tripes, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis The analysis of the creation and implementation of strategies in fast food industry is about the the implementation of the strategy of the international company AmRest Holdings. The aim of the thesis is to present the strategy of the company and the process of implementation of strategic goals at the operational level and to verify whether the strategic objectives were delivered in 2017. The secondary objective of the thesis is to confirm or refute research questions aimed at verifying the fulfillment of strategic goals in 2017 throughout the brand and assessing the implementation of strategic goals.The analysis of the strategic objectives was carried out on the basis of the knowledge gained from the company's internal sources, ie financial results and company reports, unstructured interviews with employees, observation at branches and also the experience of the author of the work itself. The contribution of the thesis is to get acquainted with the process of implementation of strategic goals as it is at the operational level in practice, to evaluate the strengths and weaknesses of the implementation process and to suggest possible changes that should be introduced.
Klíčová slova: business strategy; strategic management; strategy implementation; Balanced Scorecard

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 3. 2017
Datum podání práce: 29. 6. 2018
Datum obhajoby: 7. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61478/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: