Analýza využití barev a emocionálních apelů v televizní reklamě ve vybraných odvětvích

Název práce: Analýza využití barev a emocionálních apelů v televizní reklamě ve vybraných odvětvích
Autor(ka) práce: Šuldová, Sabina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Závodný Pospíšil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřená na analýzu televizních reklam ve vybraných odvětvích z pohledu využití barev a emocionálních apelů, které se v reklamách na českých televizníchstanicích objevují. V literární rešerši teoretické části práce je jednak popsána problematika využití barev a emocionálních apelů, ale také je zde vysvětlena důležitostprávě televizních reklam. V metodické části je zahrnut popis využitých metod a postup k provedení výzkumu a naplnění cíle práce. Analytická část obsahuje samotné výsledky provedených analýz barev a emocionálních apelů společně s vyhodnocenímvýsledků pomocí statistických metod. Na konci práce jsou výsledky shrnuty a diskutovány.
Klíčová slova: televizní reklamy; barvy; emocionální apely
Název práce: Analysis of the use of color and emotional appeals in television commercials in selected sectors
Autor(ka) práce: Šuldová, Sabina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Závodný Pospíšil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is focused on analysis of TV commercials in selected sectors from the point of view of the usage of colours and the emotional appeals, which appear in commercials on the Czech TV stations. In the literary research of the theoretical part of the thesis is described on the one handthe issue of using colours and emotional appeals, but also explaining the importance of TV commercials. In the methodological part is included a description of used methods and the process to accomplish the research and to fulfill the aim of the work. The analytical part contains results of colour and emotional appeals analyzes along with evaluation of results by using statistical methods. At the end of the work the results are summarized and discussed.
Klíčová slova: TV commercials; colours; emotional appeals

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 3. 2017
Datum podání práce: 29. 6. 2018
Datum obhajoby: 5. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61442/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: