Marketingový plán malého luxusního hotelu

Název práce: Marketing Plan for Small Luxury Hotel
Autor(ka) práce: Davydova, Maria
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This master's thesis is aimed at developing marketing strategies for the launching of a new boutique hotel on the Prague market. The work consists of theoretical and practical parts. Theory is based on marketing learnings and theories with a bias towards the luxury segment mostly. The practical part is based on the analysis of tourism in the Czech Republic as a whole, the attractiveness of Czech market for tourists, tourists’ inflows and changes of it during past 5 years. The evaluation of competition in the tourist accommodation market in the Czechs and Prague is also covered as well as the evaluation of direct competitors and their characteristics. The practical part also includes a qualitative analysis to identify and determine the nuances that help in developing a marketing mix. Qualitative analysis is conducted in the form of personal interviews with the representatives of the target audience. The results of the research are presented in the form of recommendations for the development of promotion types. . Promotion strategies also include collaboration with a Czech designer to attract the audience and add value. It involves also product descriptions, which are presented by description of the boutique hotel in particular and the process of service, which implements direct communication with a customer.
Klíčová slova: marketing mix; boutique hotel; qualitative research
Název práce: Marketingový plán malého luxusního hotelu
Autor(ka) práce: Davydova, Maria
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj marketingových strategií pro uvedení nového butikového hotelu na (český)pražský trh. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Teorie je založena na odborných marketingových materiálech a teoriích se záměrem na luxusní segment. Praktická část se věnuje analýze cestovního ruchu v České Republice jako celku, atraktivitě českého trhu pro turisty, přílivu turistů a jeho změnách za posledních 5 let. Vyhodnocuje se konkurence na trhu turistického ubytování v Čechách, konkrétně v Praze, například hodnocení přímých konkurentů a jejich charakteristik. Praktická část také obsahuje kvalitativní analýzu, která identifikuje a určuje podmínky, které pomáhají při vývoji marketingového mixu. Kvalitativní výzkum se provádí pomocí osobních rozhovorů se zástupci cílové skupiny. Výsledky výzkumu jsou prezentovány formou doporučení pro rozvoj typů propagace. Strategie propagace také zahrnuje spolupráci s českým designérem, který přiláká publikum a přidává hodnotu. Uvádím také popisy produkty, které jsou prezentováne zejména charakteristikou butikového hotelu a procesem služeb, který realizuje přímou komunikaci se zákazníkem
Klíčová slova: marketingový mix; butikový hotel; kvalitativní výzkum

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 6. 2017
Datum podání práce: 30. 6. 2018
Datum obhajoby: 10. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62325/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: