Strategie vstupu na trh pro obchod SEMPER do České republiky

Název práce: Market entry strategy for Sempre store to Czech Republic
Autor(ka) práce: Sychevskaya, Ksenia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The purpose of the thesis is the development of an international marketing strategy for penetrating the foreign market.The theoretical part mainly consists of analyzing the strategic alternatives that the organization faces when entering the international market.Practical part of the paper analyzes the micro and macro environment of the organization on the Russian market, as well as the analysis of environmental factors in the Czech clothing market. To do this, the author used such tools for analysis of the environment as SWOT and PEST analysis, as well as Porter’s five forces analysis.Moreover, this paper provides statistical data obtained through a mass survey, which has become a key tool for analyzing consumer preferences in the Czech market.In the final part, the author proposes the use of data obtained in the course of market analysis and mass survey.
Klíčová slova: alternative; marketing strategy; marketing mix; SWOT analysis; PEST analysis; Marketing research
Název práce: Strategie vstupu na trh pro obchod SEMPER do České republiky
Autor(ka) práce: Sychevskaya, Ksenia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Účelem této práce je vývoj mezinárodní marketingové strategie pro průnik do zahraničního trhu. Teoretickou část tvoří analýza strategických alternativ se kterými čelí organizace při vstupu do mezinárodního trhu. Praktická část práce analyzuje jak mikro a makro prostředí organizace na ruském trhu, tak i analýzu environmentálních faktorů na českém trhu oblečení. Autor používá takové nástroje pro analýzu prostředí jak SWOT a PEST analýzy a také Porter's analýzu pěti sil. Kromě toho, tato práce poskytuje statistické údaje získané provedením hromadného průzkumu, což je klíčovým nástrojem pro analýzu spotřebitelské preference na českém trhu. Ve finální části autor navrhuje způsob použití údajů obdržených pomocí analýzy trhu a hromadného průzkumu.
Klíčová slova: alternativa; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; PEST analýza; marketingový výzkum

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 5. 2017
Datum podání práce: 1. 7. 2018
Datum obhajoby: 30. 8. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62096/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: