Postavení sociálních médií v Turecku Ve srovnání s EU - Politické hledisko

Název práce: The position of social media in Turkey in comparison with the EU
Autor(ka) práce: Asarkaya, Utku
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Böhmová, Lucie
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Abstract: In today’s World social media usage is becoming more and more critical. We can see its impact in every area of the life. It offers a lot of opportunities to society, such as; free communication, being anonymous, developing new relationships and reinforcing the old ones. Even the politicians have realized that social media is the easiest way to reach the voters. In this thesis, differences of social media usage behavior of political parties and political party leaders between Turkey, Germany, and France will be analyzed. First of all, general information about the countries and the cultures will be provided. Secondly, the analysis of selected Facebook accounts will take place. Thirdly, analysis of the content and context of the Facebook posts of each selected Facebook account will take place. And lastly, all data will be gathered. Based on the findings further discussion will be provided.
Klíčová slova: Social Media; Twitter; Hofstede Dimensions; Gezi Park; CDU; CSU; SPD; CHP; AKP; LREM; LR; Facebook
Název práce: Postavení sociálních médií v Turecku Ve srovnání s EU - Politické hledisko
Autor(ka) práce: Asarkaya, Utku
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pavlíček, Antonín
Oponenti práce: Böhmová, Lucie
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Abstrakt: V dnešním světě se použití sociálních médií stává stále důležitějším. Můžeme pozorovat jejich vliv v každé oblasti života. To nabízí mnoho příležitostí společnosti, jako například bezplatná komunikace, anonymita, rozvoj nových vztahů a upevňování starých. Dokonce i politici si uvědomili, že sociální média jsou nejjednodušší cestou, jak se přiblížit voličům. V této práci budou analyzovány rozdíly v použití sociálních médií politickými stranami a jejich lídry v Turecku, Německu a Francii. Nejprve budou poskytnuty všeobecné informace o těchto zemích a jejich kulturách. Následně bude provedena analýza vybraných facebookových profilů. Poté bude provedena analýza obsahu a kontextu facebookových příspěvku u každého z vybraných profilů. Nakonec budou porovnána všechna data. Na základě zjištění bude následovat diskuze.
Klíčová slova: CDU; CSU; SPD; CHP; AKP; LREM; LR; Facebook; Twitter; Hofstede Dimensions; Gezi Park; Sociální média

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 5. 2017
Datum podání práce: 31. 7. 2018
Datum obhajoby: 11. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62194/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: