Audit Komunikační strategie o evropských záležitostech

Název práce: Audit Komunikační strategie o evropských záležitostech
Autor(ka) práce: Hanzalová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Antal, Jarolím
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Průzkumy veřejného mínění v České republice odrážejí skeptický až negativní postoj Čechů k Evropské unii. Podpora veřejnosti je však pro další rozvoj, ale i udržení stávajícího stupně integrace klíčová. Diplomová práce se proto zaměřuje na to, jakým způsobem se v České republice komunikují informace o evropské integraci. Komunikace s českou veřejností se v této oblasti zakládá na Komunikační strategii o evropských záležitostech Úřadu vlády ČR. Cílem diplomové práce je provedení auditu této strategie, a to na základě teoretických poznatků o tvorbě komunikační strategie i na základě standardů pro tvorbu komunikační strategie v praxi marketingové komunikace. Auditu jsou podrobeny celkem tři dokumenty, jedná se o původní strategii z roku 2015, aktualizaci pro rok 2017 a aktualizaci pro rok 2018. V rámci auditu se provádí analýza těchto dokumentů dle sedmi parametrů, poté probíhá syntéza poznatků a formulují se doporučení o tom, jak lze Strategii upravit, aby bylo dosaženo většího efektu a vyšší efektivity komunikace evropských záležitostí. V rámci diplomové práce byly podniknuty rozhovory se dvěma odborníky na marketingovou komunikaci a s ředitelem Odboru komunikace o evropských záležitostech Úřadu vlády ČR.
Klíčová slova: evropská integrace; komunikační strategie; marketingová komunikace
Název práce: Audit of the Communication Strategy on European Affairs
Autor(ka) práce: Hanzalová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Antal, Jarolím
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Recent public opinion polls in the Czech Republic demonstrate a skeptical or negative attitude towards the European Union. However, public support is crucial for further development, but also for maintaining the current level of European integration. The diploma thesis focuses on how the information on European integration is communicated in the Czech Republic. Communication with the Czech public in this area is based on the Communication Strategy on European Affairs of the Office of the Government of the Czech Republic. The aim of the diploma thesis is to perform an audit of this strategy based on 1) the theoretical knowledge about the creation of a communication strategy and 2) the standards for creating a communication strategy in the practice of marketing communication. The Communication Strategy on European Affairs consists of a total of three documents subject to audit. These are the following: the original 2015 strategy, the update for 2017, and the update for 2018. The audit analyzes these documents according to seven parameters, then synthesizes the findings and formulates recommendations on how the Strategy can be modified to achieve greater effect and greater efficiency in the communication of European affairs.In the course of the diploma thesis interviews were conducted with two marketing communication specialists and with the Director of the European Affairs Information Department of the Office of the Government of the Czech Republic.
Klíčová slova: communication strategy; marketing communication; european integration

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Evropská integrace
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 2. 2017
Datum podání práce: 9. 8. 2018
Datum obhajoby: 22. 8. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60759/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: