Strategie vstupu na nový trh v oblasti zdravotnických služeb

Název práce: Strategie vstupu na nový trh v oblasti zdravotnických služeb
Autor(ka) práce: Zahrádková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zezulka , Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá možnostmi vstupu společnosti zabývající se asistovanou reprodukcí na zahraniční trh. Je hodnoceno jaké přínosy a konkurenční výhody by tento krok přinesl. Na základě analýzy statistických dat a dotazníkového šetření mezi pacienty je hodnocen potenciál trhů v Srbsku a Bosně a Hercegovině. Po vyhodnocení vhodnosti trhů a očekávání pacientů ze zahraničí je připraven návrh strategického marketingového plánu, který ukazuje možný směr přípravy zahraniční akvizice a následných kroků pro úspěšné působení na zahraničním trhu a získání konkurenční výhody před ostatními centry asistované reprodukce v ČR.
Klíčová slova: Vstup na trh; Asistovaná reprodukce; Marketingový plán
Název práce: Entry strategy for a new market in healthcare services
Autor(ka) práce: Zahrádková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zezulka , Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the possibilities of entering the assisted reproduction company on the foreign market. It evaluates what benefits and competitive advantages this step would bring. Based on statistical data analysis and questionnaire survey among patients, the potential of markets in Serbia and Bosnia and Herzegovina is assessed. After evaluating the suitability of the markets and the expectations of patients from abroad, a draft of strategic marketing plan is prepared which shows the possible direction of preparation of foreign acquisitions and subsequent steps for successful operation on the foreign market and gaining competitive advantages over other assisted reproduction centers in the Czech Republic.
Klíčová slova: Marketing plan; Market entry; Assisted seproduction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2017
Datum podání práce: 29. 8. 2018
Datum obhajoby: 12. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64347/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: