Využití sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace na trhu módních značek

Název práce: Využití sociálních médií jako nástroje marketingové komunikace na trhu módních značek
Autor(ka) práce: Melušová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kozoňová, Silvia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je popsat a porovnat využití sociálních médií v marketingové komunikaci módních značek. Současně je cílem zhodnotit na základě výsledků analýz význam sociálních médií na daném trhu a následně navrhnout doporučení pro využití jejich potenciálu v marketingové komunikaci značek. Výzkum byl proveden s použitím vybraných dat poskytnutých společností SocialBakers a s dat sebraných autorkou práce. V řešení bylo použito metod analýzy, obsahové analýzy, focus group a expertních rozhovorů. Použití vícero metod mělo za úkol zkoumat danou problematiku z odlišných rovin. Výsledkem je komparace využití platforem sociálních sítí v odvětví módy. Přínosem práce je doporučení, jakým způsobem jednotlivé platformy efektivně využívat v oblasti marketingu módy a zhodnocení důležitosti jejich postavení v komunikačním mixu.
Klíčová slova: sociální média; online marketing; módní marketing; marketingová komunikace
Název práce: Utilisation of social medias as a tool of marketing communication in the market of fashion brands
Autor(ka) práce: Melušová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kozoňová, Silvia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis aims to describe and compare usage of social media in marketing communication of fashion brands. Also, with regards to results of main analysis, it aims to assess relevance of social media on fashion market and to suggest recommendations for usage of its potential to the fullest. Methods of analysis, content analysis, focus group and in-depth interviews were used in order to explore issues at hand from multiple perspectives. The output of this thesis is a comparison of utilisation of different social media platforms in a fashion departement. The main contribution to this thesis are recommendation, which are telling how to effectively use social media platforms in the departement of fashion marketing, and also assessment of their positions in communication mix.
Klíčová slova: online marketing; fashion marketing; social media; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2015
Datum podání práce: 29. 8. 2018
Datum obhajoby: 12. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55098/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: