Důležitost budování jednotného vizuálního stylu firmy od jejího založení s praktickým návrhem tohoto stylu pro vybraný startup

Název práce: Důležitost budování jednotného vizuálního stylu firmy od jejího založení s praktickým návrhem tohoto stylu pro vybraný startup
Autor(ka) práce: Pogranová, Magdaléna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Sigmund, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je navrhnout a definovat jednotný vizuální styl vybranému startupu. Teoreticko-metodická část diplomové práce popisuje dosavadní poznatky o firemní identitě s důrazem na jednotný vizuální styl společnosti při budování značky již od založení firmy, tato část také popisuje postup vzniku jednotného vizuálního stylu v pěti fázích. Praktická část práce aplikuje nabyté teoretické vědomosti z předchozích kapitol na konkrétní příklad vybraného začínajícího podniku RedCute Technologies, s.r.o. Výstupem praktické části je návrh jednotného vizuálního stylu této firmy s grafickým manuálem, který poslouží zvolené firmě v prezentaci a budování image a značky.
Klíčová slova: Firemní styl; Jednotný vizuální styl; Startup; Značka
Název práce: The Importance of Building Consistent Corporate Design from the Foundation of the Company with an Applicable Example of the Design for Chosen Start-up
Autor(ka) práce: Pogranová, Magdaléna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horný, Stanislav
Oponenti práce: Sigmund, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this master’s thesis is to create and define a consistent corporate design for chosen start-up. The first, theoretical and methodical, part of the thesis summarizes the existing scholar findings about corporate identity with an emphasis on the corporate design and its importance for building corporate brand from the foundation of the company. This part also describes the process of creating a corporate design in five phases. The second, practical part of the thesis applies the acquired theoretical knowledge from previous chapters to a specific example of the selected start-up company, RedCute Technologies, s.r.o. The output of the practical part is a compact corporate design of this company with a graphic manual that will serve the chosen company in its presentation and its image and brand building.
Klíčová slova: Corporate design; Corporate identity; Start-up; Brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 8. 2018
Datum podání práce: 22. 11. 2018
Datum obhajoby: 25. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66446/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: