Marketingový projekt na Instagramu v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na rusky mluvící uživatele

Název práce: Marketingový projekt na Instagramu v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na rusky mluvící uživatele
Autor(ka) práce: Kobzareva, Anastasia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sigmund, Tomáš
Oponenti práce: Čermák, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovém využitím mobilní aplikace Instagram s důrazem na osobní blogy a projektovém pohledem na jejich řízení. Cílem práce je nalezení funkční strategie pro úspěšné a nejvýhodnější vedení cestovního projektu na Instagramu zaměřenému hlavně na rusky mluvící uživatele této sociální sítě. Praktická část je věnovaná sestavení strategie pro osobní cestovní blogy na Instagramu převážně cílené na rusky mluvící uživatele této platformy. Pro dosažení výsledků jsem využila kvantitativního výzkumu, osobního rozhovoru s populární ruskou cestovní blogerkou a také výsledky analýzy provedené pomocí nástrojů Socialbakers. Pro efektivnější organizaci a řízení průběhu práce na strategickém marketingovém projektu na platformě Instagram je představen pohled na osobní blog na Instagramu přes prizmatu projektového řízení. Strategie zahrnuje veškeré kroky pro organizace úspěšného funkcionálního blogu: popisuje strategické založení cestovního marketingového projektu, uvádí záležitosti správného řízení blogu, doporučuje postupy provedení rozvoje instagramového účtu. Práce poskytne podrobný přehled současných trendů v oblasti osobních Instagram projektů a rady pro jejich efektivnější řízení a rozvoj.
Klíčová slova: sociální sítě; Instagram; digitální marketing; online marketing; projekt na Instagramu; bloger
Název práce: Marketing project on Instagram in the travel industry field focused on Russian-speaking users
Autor(ka) práce: Kobzareva, Anastasia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sigmund, Tomáš
Oponenti práce: Čermák, Radim
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focused on the marketing use of the mobile application Instagram with an emphasis on personal blogs and the approach of project management view on them. The aim of the thesis is to find a functional strategy for successful managing of Instagram travel project focused mainly on Russian speaking users of this social network. The practical part is devoted to building a strategy for personal travel blogs on Instagram predominantly aimed at Russian speaking users of this platform. To achieve the results, I used quantitative research, a personal interview with a popular Russian travel blogger, and the results of the analysis made using the Socialbakers tools. For a more efficient organization and management of the work on a strategic marketing project on Instagram, a personal blog on Instagram is introduced through the prism of project management. The strategy includes all the steps for organizing a successful functional blog: describes the strategic launching of a travel marketing project, identifies the issues of proper blog management, recommends course of actions for the development of an account on the Instagram. The work will provide a detailed overview of current trends in sphere of personal Instagram projects and give suggestions for their more effective management and development.
Klíčová slova: social networks; Instagram; digital marketing; online marketing; Instagram project; blogger

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 3. 2018
Datum podání práce: 2. 12. 2018
Datum obhajoby: 23. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65459/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: