Firemní identita z pohledu zaměstnanců podniku

Název práce: Firemní identita z pohledu zaměstnanců podniku
Autor(ka) práce: Pospíšil, Jaroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce má klasické dělení do čtyř hlavních kapitol. První, úvodní část vysvětluje motivace pro výběr tématu.Druhá, teoreticko-metodologická část, je zaměřena na zpracování dostupných zdrojů zabývajících se daným tématem. Jedná se jak o čistě teoretické zdroje, tak o již provedené výzkumy v minulosti.Třetí, praktická část práce je složena z kvantitativního i kvalitativního šetření mezi zaměstnanci daného podniku. Kvantitativní šetření je zaměřeno na několik dimenzí zamýšlených pro firemní identitu. Kvalitativní šetření poté doplňuje primární - kvantitativní data pro dokreslení celkového obrazu.V závěrečné části jsou shrnuta klíčová zjištění, uvedena doporučení pro danou firmu a zároveň návrhy pro případný další výzkum firemní identity nejen ve zvolené firmě.
Klíčová slova: Firemní identita; organizační identita; identifikace; faktorová analýza; reputace
Název práce: Corporate identity of the chosen enterprise from employee perspective
Autor(ka) práce: Pospíšil, Jaroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis is classically divided into four main chapters. First, introductory chapter explains motivations for choice of this subject.Second, theoretically-methodological chapter, is focused on elaboration of available sources from chosen field. It is about either purely theoretical or also already conducted past researches.Third, practical chapter is consisted of quantitative as well as qulitative investigation amongst employees of chosen company. Quantitative research is focused on dimensions of taken into account as dimensions of corporate identity. Qualitative research is complementory to primary – quantitative research to illustrate a big picture.In final part is a summary of key principles found in research, suggestions of improvements and for possible further investigations not only in respective company.
Klíčová slova: Corporate identity; organisational identity; identification; reputation; factoral analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2016
Datum podání práce: 12. 12. 2018
Datum obhajoby: 24. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59852/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: