Analýza Facebookové prezentace a komunikace firmy Paradox Intera-ctive a její konkurence

Název práce: Analýza Facebookové prezentace a komunikace firmy Paradox Intera-ctive a její konkurence
Autor(ka) práce: Ryneš, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Gála, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou prezentací a komunikací tří konkurenčních firem, za-bývajících se vydáváním počítačových her pomocí sociální sítě Facebook. Práce má tři cíle. Prvním cílem je porovnat a zhodnotit prezentace daných firem na Facebooku. Druhým cílem je porovnat a zhodnotit strategii komunikace a získávání zákazníků skrze síť Facebook. Po-slední cíl navrhuje doporučení pro firmu Paradox Interactive, jak zlepšit komunikaci s fa-noušky na síti Facebook.Práce má dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány práce na podobné téma, rozebrány sociální sítě (včetně metrik pro praktickou část) a obsahuje také popis trhu s počítačovými hrami a cílové skupiny her. V části praktické je v první kapitole vytvořena analýza prezentací firem a podrobná analýza jejich příspěvků, součástí je i zhod-nocení výsledků. V druhé kapitole praktické části je pak provedeno porovnání firemních prezentací a komunikace firem se zákazníky, a tedy i řešení prvních dvou cílů. Na závěr kapitoly jsou navržena doporučení pro firmu Paradox Interactive, čímž je řešen i cíl poslední.Analýza probíhala ve dvou směrech. První se zaměřoval na obsahovou stránku, tedy na sta-tické prezentace firem na sociální síti. Druhá část analýzy rozebírá příspěvky, které firma publikovala, a reakce uživatelů sociálních sítí na dané příspěvky. Analýza příspěvků je pro-bíhá nejen dle typu příspěvků, ale i dne a času publikování.Díky zjištěným poznatkům může firma Paradox Interactive a její konkurenti zlepšit svoji strategii působení na sociální síti Facebook. Práce však poslouží i ostatním firmám, které působí na sociální síti Facebook, jelikož obsahuje i doporučení, která platí všeobecně a ne jen pro trh s počítačovými hrami.
Klíčová slova: analýza příspěvků; počítačové hry; vyadavatel; sociální sítě; engagement
Název práce: Analysis of Facebook presenation and communication of Paradox Interactive and competing companies
Autor(ka) práce: Ryneš, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Gála, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Master thesis deals with analysis of presentation and communication of 3 competing video-games publishing companies using Facebook social network. This thesis has 3 goals. The first one is to compare and evaluate company's presentations on Facebook. The second goal is to compare and evaluate the strategy of communication and customer acquisition through the Facebook network. The last goal suggests a recommendation for Paradox Interactive to improve their communication with fans on Facebook.The work consists of 2 main parts. The theoretical and practical part. The theoretical part describes work on a similar topic, break down social networks (including metrics for the practical part) and also contains a description of the video game market and the target group of video games. In the practical part, in its first chapter, are created analysis of company presentations and a detailed analysis of their contributions. An evaluation of the results is also included. In the second chapter of the practical part, we compare the company presen-tations and the communication of the companies with the customers and thus the solution of the first two goals. At the end of the chapter, recommendations are proposed for Paradox Interactive, which also addresses the final target.
Klíčová slova: publisher; video games; social networks; engagement; posts analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 1. 2018
Datum podání práce: 18. 12. 2018
Datum obhajoby: 28. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64573/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: