Sponzoring cyklojízdy Na kole dětem Žďárskými vrchy

Název práce: Sponzoring cyklojízdy Na kole dětem Žďárskými vrchy
Autor(ka) práce: Dvořák, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tripes, Stanislav
Oponenti práce: Král, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem bakalářské práce je sponzoring sportovní charitativní události se zaměřením na proces získávání sponzorů, interakci mezi sponzorem a sponzorovaným. Cílem práce je vypracování kvalitativní retrospektivní případové studie se zaměřením na vztah sponzorů k pořadatelům a zpětné hodnocení přínosů sponzoringu. Provedený výzkum byl kvalitativní povahy. Pro získání kvalitativních dat byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru s majiteli, jednateli nebo členy marketingového oddělení oslovených firem. V rámci výzkumu bylo nutné vytvořit komplexní obraz, analyzovat rozhovory a informovat o názorech účastníků výzkumu. Výsledkem bakalářské práce je vlastní, konstruktivní hodnocení procesu získávání sponzorů a navržení doporučení pro příští závod.
Klíčová slova: sportovní sponzoring; proces získávání sponzorů; podpora; nabídka pro sponzora; vztahy mezi subjekty; charitativní událost
Název práce: Sponsoring bicycle rides by bike for children in Žďárské vrchy
Autor(ka) práce: Dvořák, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tripes, Stanislav
Oponenti práce: Král, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this thesis is the sponsorship of sports charity events focusing on the process of obtaining sponsors, interaction between sponsor and sponsored. The aim of the thesis is to develop qualitative retrospective case study focusing on sponsor relations to organizers and retrospective evaluation of sponsorship benefits. The quality research was used in this study. In order to obtain qualitative data, the semi-structured interview method with the owners, managers or members of the marketing department of the addressed companies was used. It was necessary in the research to create a complex picture, to analyse the interviews and to inform about the opinions of the research participants. The author brings their own constructive evaluation.
Klíčová slova: sports sponsorship; sponsoring process; charity event; support; sponsorship offer; relationships between subjects

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2017
Datum podání práce: 19. 12. 2018
Datum obhajoby: 15. 1. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63206/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: