Identita a image značky Dermacol na českém trhu

Název práce: Identita a image značky Dermacol na českém trhu
Autor(ka) práce: Chládková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce bylo porovnat identitu značky Dermacol s její image vnímanou zákazníky. Teoretická východiska byla popsána v teoretické části práce, která se zaměřila především na definici pojmů značka, její image, identita a marketinogvý výzkum trhu. V praktické části byla potom na základě poznatků z první části provedena situační analza značky Dermacol, včetně analýzy konkurence. Stěžejní částí práce bylo potom provedení dotazníkového šetření, které zkoumalo image značky Dermacol, která byla následně porovnána s její identitou, a na základě získaných výsledků byla stanovena doporučení značce.
Klíčová slova: Značka; Marketingový výzkum; Identita značky; Image značky; SWOT analýza; Situační analýza; Dotazíkové šetření
Název práce: Dermacol: Brand Identity and Brand Image
Autor(ka) práce: Chládková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis was to compare the identity of Dermacol brand with its image. The theoretical background was described in the theoretical part of the thesis which focused mainly on the definition of the terms brand, its image, identity and market research. In the practical part, based on the knowledge of the first part, a situation analysis of the Dermacol brand was carried out, including the competition analysis.The key part of the thesis was a questionnaire survey which examined the image of Dermacol brand. Image was then compared with the identity and based on the results the recommendations for the brand were specified.
Klíčová slova: Brand Image; Brand; Marketing Research; Brand Identity; SWOT Analysis; Situation Analysis; Questionnaire Survey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 2. 2018
Datum podání práce: 31. 3. 2019
Datum obhajoby: 27. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65127/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: