Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o

Název práce: Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o
Autor(ka) práce: Jelínková, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Bob, Patrik
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V mojej záverečnej bakalárskej práci, ktorá ma názov Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands som sa rozhodla venovať samotnému pojmu marketingová stratégia, objasnenie funkcie a významu marketingovej stratégie a jeho charakteristiky. Sekundárnym cieľom mojej bakalárskej práce je analýza teoretických princípov teórie marketingu a analýza marketingovej stratégie skúmaného subjektu. Výsledkom tohto porovnania bude definícia marketingovej stratégie Premium Fashion Brands. Primárnym cieľom mojej bakalárskej práce je vyhodnotenie marketingovej stratégie Premium Fashion Brands na základe výsledkov spokojnosti zákazníka prostredníctvom spracovaných dotazníkov. Ďalším faktorom hodnotenia tejto stratégie budú moje pracovné skúsenosti v troch predajniach Premium Fashion Brands v obchodných centrách Paladium, Nový Smíchov a Chodov. Nakoľko marketingová komunikácia so zákazníkmi bola presne stanovená každému pracovníkovi predaja (a bola striktne kontrolovaná), túto v rámci práce vyhodnotím a navrhnem zmeny, ktoré podľa môjho názoru môžu viesť k zvýšeniu predaja. Vzhľadom k tomu, že skúmaný subjekt Premium Fashion Brands skončil na konci roka 2018 v insolvencii po 3 rokoch jeho fungovania, v závere práce sa pokúsim o definíciu príčiny obchodného neúspechu tejto spoločnosti.
Klíčová slova: marketingová stratégia; Premium Fashion Brands CS s.r.o.; marketing
Název práce: Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o
Autor(ka) práce: Jelínková, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Bob, Patrik
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V mé závěrečné bakalářské práci, která mě název Analýza marketingové strategie ve společnosti Premium Fashion Brands jsem se rozhodla věnovat samotnému pojmu marketingová strategie, objasnění funkce a významu marketingové strategie a jeho charakteristiky. Sekundárním cílem mé práce je analýza teoretických principů teorie marketingu a analýza marketingové strategie zkoumaného subjektu. Výsledkem tohoto srovnání bude definice marketingové strategie Premium Fashion Brands. Primárním cílem mé práce je vyhodnocení marketingové strategie Premium Fashion Brands na základě výsledků spokojenosti zákazníka prostřednictvím zpracovaných dotazníků. Dalším faktorem hodnocení této strategie budou moje pracovní zkušenosti ve třech prodejnách Premium Fashion Brands v obchodních centrech Paladium, Nový Smíchov a Chodov. Nakolik marketingová komunikace se zákazníky byla přesně stanovena každému pracovníkovi prodeje (a byla striktně kontrolovaná), tuto v rámci práce vyhodnotí a navrhnu změny, které podle mého názoru mohou vést ke zvýšení prodeje. Vzhledem k tomu, že zkoumaný subjekt Premium Fashion Brands skončil na konci roku 2018 v insolvenci po 3 letech jeho fungování, v závěru práce se pokusím o definici příčiny obchodního neúspěchu této společnosti.
Klíčová slova: marketingová stratégia; marketing; Premium Fashion Brands CS s.r.o.
Název práce: Analysis of marketing strategy at Premium Fashion Brands CS s.r.o
Autor(ka) práce: Jelínková, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Bob, Patrik
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
In my final bachelor thesis entitled Analysis of Marketing Strategy at Premium Fashion Brands, I decided to devote myself to the notion of marketing strategy, clarification of the function and importance of marketing strategy and its characteristics. The secondary goal of my bachelor thesis is to analyze the theoretical principles of marketing theory and analyze the marketing strategy of the subject. The result of this comparison will be the definition of Premium Fashion Brands marketing strategy. The primary goal of my bachelor thesis is to evaluate the Premium Fashion Brands marketing strategy based on customer satisfaction results through processed questionnaires. Another factor in the assessment of this strategy will be my work experience in the three Premium Fashion Brands shops in the Paladium, Nový Smíchov and Chodov shopping centers. Since marketing communication with customers has been precisely determined by each sales employee (and has been strictly controlled), I will evaluate this in the work and propose changes that, in my opinion, may lead to increased sales. Given that Premium Fashion Brands, the subject under review, ended in insolvency at the end of 2018 after 3 years of operation, I will try to define the cause of the company's business failure
Klíčová slova: marketing; Premium Fashion Brands CS s.r.o.; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 3. 2018
Datum podání práce: 17. 4. 2019
Datum obhajoby: 4. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65645/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: