Franchising jako metoda vstupu na trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na trh
Autor(ka) práce: Švábová, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. V první - teoretické - popisuje historii, pojmy, definici, zásady a typy franchisingu. Druhá - praktická - se pak soustředí na příklad konkrétní firmy, která expanduje na nové trhy pomocí franchisingu. Je jí firma Yves Rocher. Cílem práce je analyzovat vhodnost franchisingového konceptu na příkladu firmy Yves Rocher.
Klíčová slova: franchisant; franchisor; podnikání; Yves Rocher; franchising
Název práce: Franchising as a Method of the Market Entry
Autor(ka) práce: Švábová, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: -
Autor(ka) práce: Švábová, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 6. 2008
Datum podání práce: 22. 6. 2008
Datum obhajoby: 18. 8. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/10078/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: