Efektivnost POS vystaveni spotřebních kosmetických produktů ve vybraných řetězcích

Název práce: Efektívnosť POS vystavení spotrebných kozmetických produktov vo vybraných reťazcoch
Autor(ka) práce: Gerliciová, Lucia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Maurerová, Veronika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením efektivity sekundárnych POS vystavení, ako nástroja podpory predaja, spotrebných kozmetických produktov vo vybranom potravinovom a drogistickom reťazci. Podrobnejšie sa zameriava na vysvetlenie marketingového mixu značiek divízie spotrebných produktov spoločnosti L´Oréal, Garneir a L´Oréal Paris s ohľadom na český trh. Hlavný dôraz kladie na zložky cena a komunikácia, ktoré sú pre pochopenie aktuálnej situácie využívania in-store nástrojov podpory predaja kľúčové, rovnako ako aj pre následné odporúčania vyplývajúce z analýzy.
Klíčová slova: sekundárne vystavenie; podpora predaja; POS marketing
Název práce: Efektivnost POS vystaveni spotřebních kosmetických produktů ve vybraných řetězcích
Autor(ka) práce: Gerliciová, Lucia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Maurerová, Veronika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou a vyhodnocením sekundárních POS vystavení, jako nástroje podpory prodeje, spotřebních kosmetických produktů ve vybraném potravinovém a drogistickém řetězci. Podrobněji se zaměřuje na vysvětlení marketingového mixu značek divize spotřebních produktů společnosti L´Oréal, Garnier a L´Oréal Paris s ohledem na český trh. Hlavní důraz klade na složky cena a komunikace, které jsou pro pochopení aktuální situace využívání in-store nástrojů podpory prodeje klíčové, stejně jako i pro následné doporučení vycházející z analýzy.
Klíčová slova: sekundární vystavení; podpora prodeje; POS marketing
Název práce: Efficiency of POS placements of consumer cosmetic products in chosen chains
Autor(ka) práce: Gerliciová, Lucia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Maurerová, Veronika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to analyze and evaluate the efficiency of the secondary POS placements, as a supporting sales tool, of consumer cosmetic products in chosen food and drugstore chain. It is explaining the marketing mix of brands of consumer products division of L´Oréal Company, Garnier and L´Oréal Paris, in more detail, with regard to the Czech market. The main focus is given to two components, price and communication, which are crucial for both understanding of the actual usage of in-store sales supporting tools and following recommendations implying from provided analysis.
Klíčová slova: secondary placement; POS marketing; sales support

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 3. 2017
Datum podání práce: 22. 4. 2019
Datum obhajoby: 27. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61060/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: