Analýza spokojenosti zákazníků s nakladatelstvím

Název práce: Analýza spokojenosti zákazníků s nakladatelstvím
Autor(ka) práce: Fořtová, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s nakladatelstvím. Konkrétně se pak zaměřuje na spokojenost s pracovními sešity a jejich doplňky pro 2. stupeň základních škol. V teoretické části jsou popsány základní pojmy jako je marketing a spokojenost zákazníka. Dále jsou popsány modely a metody měření spokojenosti zákazníka, marketingový výzkum a jeho druhy. V praktické části je prováděn výzkum spokojenosti na základě dotazníkového šetření, kde výsledky jsou popsány a zaneseny do grafů. Po provedení výzkumu byla vytvořena SWOT analýza a popisující silné stránky, slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě zjištěných informací jsou v závěru práce vypracovány návrhy a doporučení pro nakladatelství, která by mohla přispět ke zlepšení zákaznické spokojenosti.
Klíčová slova: Spokojenost zákazníka; Dotazník; Marketing; Marketingový výzkum; Měření spokojenosti zákazníka
Název práce: Analysis of the customer satisfaction with a publishing house
Autor(ka) práce: Fořtová, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Hinčica, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the analysis of customer satisfaction with the publishing house. Specifically, it focuses on satisfaction with workbooks and their components for grades 6 to 9 of primary schools. The theoretical part describes the basic concepts such as marketing and customer satisfaction. Then there are described models and methods of measuring customer satisfaction, marketing research and its types. In the practical part, a survey of satisfaction is carried out on the basis of a questionnaire survey, where the results are described and recorded in graphs. After the research, a SWOT analysis was created, describing strengths, weaknesses, opportunities and threats. Based on the obtained information, suggestions and recommendations which could contribute to improve customer satisfaction are formulated at the and of the thesis.
Klíčová slova: Customer satisfaction; Questionnaire; Marketing research; Customer satisfaction measurement; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2018
Datum podání práce: 23. 4. 2019
Datum obhajoby: 4. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67281/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: