Marketingová strategie společnosti Shaper s.r.o. a její možnosti vstupu na trh Velké Británie

Název práce: Marketingová strategie společnosti Shaper s.r.o. a její možnosti vstupu na trh Velké Británie
Autor(ka) práce: Hochman, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Benešová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení dosavadní marketingové strategie a zhodnotit možnosti vstupu firmy SHAPER na trh Velké Británie. V první části provazuji teoretickou část s praxí, představuji zde společnost, zabývám se významem a historií marketingu, marketingovým mixem a segmentací. Ve druhé části se zaměřuji na SWOT analýzu, konkurenci a provádím zde vlastní šetření pomocí Mystery Emailingu. Nakonec navrhnu určitá zlepšení marketingové strategie společnosti. V poslední části se věnuji možnostem vstupu firmy SHAPER na trh Velké Británie, zabývám se konkurencí, zmiňuji brexit a provádím PEST analýzu.
Klíčová slova: Diabetická obuv; Marketingová strategie; Diabetes; Velká Británie
Název práce: Marketing strategy of the company of Shaper s.r.o. and its options of entering the British market
Autor(ka) práce: Hochman, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Benešová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this Bachelor´s thesis is to suggest ways of improving the current marketing strategy of the company SHAPER and to examine its options of entering the British market. In the first part of my thesis, theory and practice are intertwined, introducing the company and taking a look into the history and significance of marketing, marketing mix and segmentation. The second chapter includes a SWOT analysis and deals with the competitors of the company. An important aspect of this chapter consists of my own research based on Mystery Emailing. Afterwards, certain improvements of SHAPER´s marketing strategy are suggested. As for the last part, it is focused on possibilities of entering the British market by the company of SHAPER. Special attention is also paid to British competitors, Brexit. A PEST analysis is included as well.
Klíčová slova: Diabetic shoes; Great Britain; Marketing strategy; Diabetes

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2018
Datum podání práce: 23. 4. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66756/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: