Marketingová kampaň pro studenty z Ázerbajdžánu ke studiu v České republice

Název práce: Marketing campaign for students from Azerbaijan to study in Czech Republic
Autor(ka) práce: Lebedeva, Viktoriya
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Lipavská, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The purpose of this bachelor thesis is to determine the advantages of Czech education system from perspective of students from Azerbaijan and propose a theoretical model of influencing their decision-making process by marketing strategies in favor of Czech Republic. In a more detailed view, the aim is to define the push and pull factors, most significant potential barriers and other factors which are taken into consideration by students from Azerbaijan while choosing a school abroad. An outcome would be to provide suggestions for improvement. I would like this thesis to be a helpful guide for future high-school graduates in Azerbaijan during their decision-making process in the period of applying for universities or exchange semesters by considering Czech Republic as the main option.
Klíčová slova: students abroad; marketing approach; push and pull factors of decision making
Název práce: Marketingová kampaň pro studenty z Ázerbajdžánu ke studiu v České republice
Autor(ka) práce: Lebedeva, Viktoriya
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Lipavská, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zjistit výhody českého vzdělávacího systému z pohledu studentů z Ázerbájdžánu a navrhnout teoretický model ovlivňování jejich rozhodovacího procesu marketingovými strategiemi ve prospěch České republiky.V podrobnějším přehledu je cílem definovat faktory posunu a tahu, nejvýznamnější potenciální překážky a další faktory, které studenti z Ázerbajdžánu berou v úvahu při výběru školy v zahraničí. Výsledkem je poskytnutí návrhů na zlepšení.Chtěla bych, aby tato práce byla užitečným vodítkem pro budoucí absolventy středních škol v Ázerbajdžánu během jejich rozhodovacího procesu v období podávání žádostí o přijetí na vysoké školy nebo výměnu semestrů, přičemž Českou republiku považují za jejich hlavní možnost.
Klíčová slova: studentů v zahraničí; faktory při rozhodování; marketingového přístupu

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2018
Datum podání práce: 23. 4. 2019
Datum obhajoby: 4. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66692/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: