Příležitosti pro české exportéry piva na peruánském trhu

Název práce: Příležitosti pro české exportéry piva na peruánském trhu
Autor(ka) práce: Nezhybová, Alexandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: De Castro, Tereza
Oponenti práce: Jedlinský, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce Příležitosti pro české exportéry piva na peruánském trhu se zabývá existencí potenciálu pro uplatnění českého piva v Peru. Při zamýšlené strategii expanze na zahraniční trhy je nezbytné prvně vyhodnotit cílový trh, tudíž se práce v první části věnuje komplexní teritoriální analýze, zdůrazňuje silné a slabé stránky a rozebírá obchodní vztahy s ostatními zeměmi se zaměřením na Evropskou unii a Českou republiku. Načež navazuje charakteristika spotřebitelského prostředí, co se alkoholických nápojů týče. Jsou zkoumány hlavní spotřební tendence a nejnovější trendy na trhu s důrazem na pivo. Nadále jsou představeni klíčoví hráči na peruánském trhu s pivem. Poslední část se věnuje českým pivovarům, jejich pivu a hlavním charakteristikám české pivní kultury, které aplikuje na peruánský trh a vyhodnocuje přední příležitosti, ale zároveň i překážky, kterých by si český exportér měl být vědom a během své strategie vstupu na trh zohlednit. Jako příklad jsou demonstrovány zkušenosti českých pivovarů na jiných latinskoamerických trzích.
Klíčová slova: trh s pivem; export; příležitosti; spotřebitelské tendence; Peru
Název práce: Opportunities for the Czech exporters of beer on Peruvian market
Autor(ka) práce: Nezhybová, Alexandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: De Castro, Tereza
Oponenti práce: Jedlinský, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master thesis Opportunities for the Czech exporters of beer on Peruvian market dedicates to an examination of the potential for the Czech beer in Peru. When expanding to a foreign market, one first needs to explore the target market which means that the thesis focuses on the territorial analysis, highlights the strengths and weaknesses and examines trade relations with other countries in particular with European Union and the Czech Republic in the first place. Later on, it is followed by the characteristics of the consumer environment with the focus on alcoholic drinks. The thesis analyse main tendencies of consumption and new trends especially on the beer market followed by the key players operating on the market. The last part is dedicated to the Czech breweries, their beer and main characteristics of Czech beer culture which is applied to the Peruvian market. It evaluates the main opportunities but also the barriers that a Czech exporter should take into account during his entry into a foreign market. As an example, the thesis demonstrates the experience of Czech exporters on other Latin American markets.
Klíčová slova: beer market; export; opportunities; consumer trends; Peru

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodních ekonomických vztahů

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2018
Datum podání práce: 23. 4. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65984/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: