Analýza marketingové komunikační strategie značky Bezstarostneauto.cz

Název práce: Analýza marketingové komunikační strategie značky Bezstarostneauto.cz
Autor(ka) práce: Veigertová, Gabriela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii značky Bezstarostneauto.cz a na základě vlastního dotazníkového šetření učinit návrhy na zlepšení této strategie. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, části teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje základní marketingové pojmy jako marketingový mix, marketingová strategie, značka a teorii marketingového výzkumu trhu. Praktická část se věnuje marketingovým analýzám značky Bezstarostneauto.cz a kvantitativnímu výzkumu trhu, jehož výsledky slouží jako zdroj pro vylepšení marketingové komunikační strategie značky.
Klíčová slova: autobazar; Bezstarostneauto.cz; komunikační strategie; výzkum trhu; marketingová strategie
Název práce: Analysis of marketing communication strategy of the mark Bezstarostneauto.cz
Autor(ka) práce: Veigertová, Gabriela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the thesis is to analyze the marketing strategy of the mark Bezstarostneauto.cz and make suggestions for improvement of this strategy based on a questionnaire survey. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part contains basic marketing terms such as marketing mix, marketing strategy, mark and theory of market research. The practical part deals with marketing analyzes of the mark Bezstarostneauto.cz and quantitative market research. The results of the research serves as a source for improving the marketing communication strategy of Bezstarostneauto.cz.
Klíčová slova: Bezstarostneauto.cz; marketing strategy; communication strategy; car bazaar; market research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2019
Datum obhajoby: 10. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66929/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: