Vstup české firmy na zahraniční trh

Název práce: Vstup české firmy na zahraniční trh
Autor(ka) práce: Slabý, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Stehlík, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vypracování návrhů možností vstupu české firmy Choketopus na trh Spojených států amerických. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická a popisuje vznik nadnárodních společností a možnosti vstupu společností na zahraniční trhy. Druhá část je praktická a věnuje se analýze vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Prvky vnitřní analýzy jsou působení firmy na domácím trhu, její produktové portfolio a marketingový mix. Analýza vnějšího prostředí se zaměřuje na podnikatelské a konkurenční prostředí Spojených států. Ve třetí části jsou na základě analýzy navrženy možnosti firmy pro vstup na zahraniční trh, cíle, časový plán a klíčové ukazatele výkonu.
Klíčová slova: marketing mix; business plán; americký trh; analýza; vstup na zahraniční trh; česká firma
Název práce: Expansion into new market by Czech Company
Autor(ka) práce: Slabý, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Stehlík, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this diploma thesis is suggesting the possibilities of entering the market of United States for Czech company called Choketopus. Thesis is divided in three parts. The first part is theoretical and describes establishment of transnational companies and possibilities of entering a foreign market. The second part is practical and focuses on analysis of internal and external environment of the company. The features of internal analysis are the activity of the company on domestic market, product portfolio and marketing mix. The features of external analysis are business environment and competition on the market of United States. In the third part are suggestions of entering the new market, goals, action plan and key performance indicators, based on previous analysis.
Klíčová slova: expansion; business plan; foreign market; marketing strategy; czech company; analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 9. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2019
Datum obhajoby: 27. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66607/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: