Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Vejška

Název práce: Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Vejška
Autor(ka) práce: Vigláš, David
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá využitím product placementu jako nástroje komunikačního mixu. Teoretická část práce tvoří přehled teoretických znalostí k použití product placementu v audiovizuálním díle, konkrétně filmu. Věnuje zde také pozornost již existujícím výzkumům, na kterých ukazuje jiné možnosti zkoumání product placementu. Praktická část práce analyzuje jaké produkty, služby nebo značky jsou integrovány do analyzovaného díla Vejška. Zaměřuje se na jejich kategorizaci, podíl záběrů na celkové stopáži a na poměr dvou nejčastějších druhů aktivního nebo pasivního umístění a dominantních nebo nedominantních záběrů. Bakalářská práce je postavena na vytvoření analýzy pomocí metody pozorování. Výsledek bakalářské práce tvoří odpovědi na otázky vymezené v praktické části a naznačuje, že tvůrci filmu Vejška se při použití product placementu snažili uchopit jejich práci moderním pojetím.
Klíčová slova: audiovizuální dílo; analýza; film; marketingová komunikace; product placement
Název práce: Aspects of product placement integration into the audiovisual work Vejška
Autor(ka) práce: Vigláš, David
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the use of product placement as a tool of communication mix. The theoretical part of the thesis provides an overview of theoretical knowledge to use product placement in audiovisual work, specifically in a movie. It also pays attention to already existing researches showing other options for examining product placement. The practical part analyzes what products, services or brands are integrated into the analyzed work Vejška. It focuses on their categorization, the share of total footage and the ratio of the two most common types of active or passive product placement and dominant or non-dominant footage. The bachelor thesis is based on the analysis using the observation method. The result of the bachelor thesis consists of answers to questions defined in the practical part and suggests that the creators of the movie Vejška tried to grasp their work with modern concepts when using product placement.
Klíčová slova: analysis; movie; audiovisual work; marketing communication; product placement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66416/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: