Návrh komunikační strategie pro cizojazyčné programy Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze

Název práce: Návrh komunikační strategie pro cizojazyčné programy Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze
Autor(ka) práce: Novotná, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Lipavská, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce s názvem „Marketing cizojazyčných programů vyučovaných na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE v Praze“ se zaměřuje na oblast komunikace směrem k zahraničním studentům. Vzhledem k tomu, že v současné době dochází k celkovému snížení zájmu o vysokoškolské studium, zatímco se nabídka cizojazyčných programů rozšiřuje, analýza současné komunikace školy směřující k zahraničním uchazečům o studium povede k navržení zlepšení komunikačních kanálů Fakulty mezinárodních vztahů. Práce se zaměřuje zejména na digitální komunikaci, která je v současné době nejvýznamnějším nástrojem, kterým se dají oslovit mladí lidé. Dále se věnuje veletrhům, kterých se v posledním roce fakulta aktivně účastnila, případně na kterých byly programy FMV prezentovány pod hlavičkou VŠE či konsorcia Study in Prague. Rovněž jsou v práci studovány marketingové a PR aktivity fakulty. Cílem práce je na základě výstupu z analýzy navrhnout optimalizaci a zefektivnění budoucích komunikačních prostředků FMV pro zvýšení povědomí a v důsledku i zájmu o nabízené cizojazyčné studijní programy.
Klíčová slova: marketingová komunikace; zahraniční studenti; Fakulta mezinárodních vztahů; cizojazyčné programy
Název práce: Proposal of the Communication Strategy of International Degree Programmes taught at the Faculty of International Relations of the University of Economics, Prague
Autor(ka) práce: Novotná, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Lipavská, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis "Marketing Communication of International Degree Programmes taught at the Faculty of International Relations of the University of Economics, Prague" is focused on the field of communication to international students. Given the fact that there is currently an overall lack of interest in higher education while the range of international degree programmes is expanding, the analysis of the current communication of the university towards to the prospective students could lead to an improvement in the communication channels of the faculty. The work is focused mainly on digital communication, which is currently the most important tool for reaching young people. It also dedicates itself to education fairs attended by the faculty in the last year as well as the ones where FMV programmes were presented by the University of Economics, Prague or the Study in Prague Consortium representatives. The marketing and PR activities of the faculty will also be studied. The aim of the thesis is to propose optimization and streamlining of FMV's future communication channels in order to raise awareness and interest in the offered international degree programmes.
Klíčová slova: Faculty of International Relations; International Degree Programmes; Marketing communication; International students

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 6. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66127/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: